تلاشگران برگزیده کیفیت کشور تجلیل شدند

12:19 - 04 دی 1393
کد خبر: ۲۳۳۰۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: در چهارمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام و وزیر صنعت، معدن و تجارت ، برگزیدگان کیفیت معرفی شدند.

: در چهارمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام و وزیر صنعت، معدن و تجارت ، برگزیدگان کیفیت معرفی شدند.

به گزارش میزان، در این جشنواره تندیس زرین و لوح سپاس جشنواره به دکتر حسن هاشمی قاضی‌زاده وزیر بهداشت، علی حاج سید سلیمان و عباسعلی قصاعی از مدیران صنعتی کشور اهدا شد.

دبیر جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور گفت:‌ در این مراسم از 13 نفر از مدیران و کارشناسان بخش های دولتی و غیردولتی با اهدای تندیس، نشان کیفیت و لوح تقدیر با حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل شدند.

بهروز ریاحی افزود : این جشنواره با هدف قدردانی از مدیران، کارشناسان و کارکنانی که در مسیر تحقق صنعت چشم انداز 20 ساله کشور و تعالی و سرآمدی میهن اسلامی تلاش می کنند با حضور 700 نفر از مدیران و صاحبنظران حوزه کیفیت و سرآمد برگزار شده است .

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این جشنواره برای اولین بار تجارب موفق چهار نفر از افراد برگزیده و تیم های بهبود کیفیت نیز ارائه شد.

چهارمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور با مساعدت انجمن ها، تشکل ها و سازمان های دولتی و غیردولتی فعال در حوزه کیفیت و سرآمدی با هدف معرفی خدمتگزاران حوزه تولید و خدمات کشور همه ساله در دی ماه هر سال برگزار می شود و فرصتی را فراهم می آورد که کارشناسان و فارغ التحصیلان جوان کشور امکان الگوبرداری از این برگزیدگان را داشته باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *