رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جامعه روحانیت مبارز رحلت آیت‌الله غیوری را تسلیت گفت

12:06 - 04 دی 1393
کد خبر: ۲۳۳۰۷
خبرگزاری میزان: جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‎ای رحلت آیت‌الله غیوری را تسلیت گفت.

: جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‎ای رحلت آیت‌الله غیوری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانه‌ای رحلت آیت‎الله حاج سید علی غیوری را تسلیت گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جامعه روحانیت مبارز رحلت همراه شفیق و یار گرانمایه خود، آیت‎الله حاج سید علی غیوری، رادمردخدمتگزاری درعرصه سیاست و اجتماع را به محضر عزیر رهبرفرزانه انقلاب(ادام الله تعالی ظله) ،حوزه های شریف علمیه، مردم خداخواه و قدرشناس و مردم شریف شهرستان ری و بویژه به خانواده و بستگان ایشان تسلیت می‎گوید.

پیشینه انقلابی و همراهی بی‎دریغ آن یار امت و دوست امام ورهبری، برهمگان آشکار است.دوستداران اسلام و انقلاب جلوه‎های حضور کارساز و شورآفرین او را در قلمرو سیاسی و نیز فرهنگی و عمرانی از یاد نمی‎برند.دوستی و ارتباط بی‎آلایش و صمیمانه او با مردم،او را براستی مصداق بارز «تألیف قلوب» و «خیرالناس انفعهم للناس» کرده بود. اولئک هم الوارثون الذین یرثون الفردوس هم فیها خالدون.

نقش بی‎بدیل و تعیین‎کننده او در سازمان هلال احمر،به مثابه مهم‎ترین نهاد امدادرسانی ملی و بین‎المللی،تا آخرین روزهای عمر شریفش آشکار بود. نیت صدق و همت جانانه‌بزرگان و دردمندانی چون او، درمسیر خدمتگزاری به خدا وخلق، چنان بود که به فراتر از انجام وظیفه ظاهری ورسمی می‎اندیشید و عمل می‌کرد.

پروردگارا او را با ابرار محشور گردان و درزیر سایه رحمت بی دریغت جای ده.

درضمن از روحانیت معظم و عموم مومنین انتظار دارد در مجلس ختمی که به مناسبت هفتمین روز درگذشت آن مرحوم روز پنج‎شنبه از ساعت 2/30 الی 4/30 بعدازظهر در مسجد جامع حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) واقع در شهر ری برگزار می‎شود شرکت فرمایند.

جامعه روحانیت مبارز


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *