رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جوی آرام در محورهای مواصلاتی کشور

11:53 - 04 دی 1393
کد خبر: ۲۳۳۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از جوی آرام در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: محور شمشک - دیزین در استان‌های البرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

: رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از جوی آرام در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: محور شمشک - دیزین در استان‌های البرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تمامی جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه محور قم به گرمسار در استان سمنان و قم به دلیل عملیات راه‌سازی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه سبک از آزاده راه قم-تهران، در ادامه از مسیر منتهی به پاکدشت- گرمسار و تردد وسایل نقلیه سنگین از محور قدیم قم-تهران انجام خواهد شد.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا در ادامه با اشاره به این مطلب که محور شمشک - دیزین در استان‌های البرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: محور پونل به خلخال واقع در استان‌های اردبیل و گیلان تا اطلاع ثانوی مسدود است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *