انتقال تجربه به جوانان هدف اصلی رزمایش محمد رسول‌الله(ص) است

11:41 - 04 دی 1393
کد خبر: ۲۳۳۰۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از اهداف رزمایش بزرگ محمد رسول‎الله (ص) ارتش، انتقال تجربه به جوانان است.

: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از اهداف رزمایش بزرگ محمد رسول‎الله (ص) ارتش، انتقال تجربه به جوانان است.

به گارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ پوردستان درباره رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله اظهارکرد: بخش عظیمی از فرماندهان این رزمایش کسانی هستند که سالهای دفاع مقدس را درک و جنگ اول و دوم خلیج فارس را تحلیل کرده‎اند و می‎خواهند دانسته‎های خود را در این رزمایش به جوانان منتقل کنند.

وی گفت: در این رزمایش سربازان، درجه‎داران و فرماندهان در صحنه واقعی رزم قرار می‎گیرند و تلاش بر این است که سربازان بوی باروت را حس کنند و نحوه سنگر ساختن را یاد بگیرند و صدای صفیر گلوله را بشنوند تا در صحنه واقعی رزم ، توانمندی هایشان بالا برود.

پوردستان با اشاره به روحیه بالای نیروهای نظامی برای شرکت در این رزمایش گفت: محیط رزمایش محیط سختی است و مشکلات خاص خود را دارد اما روحیه سربازان، درجه‎داران و افسران بسیار بالا است و با نشاط، شادابی و طراوت و خوشحالی مشتاقند در این عرصه انجام وظیفه کنند و اقتدار خودشان را نشان دهند و قابلیتهای خودشان را بالا ببرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از استقبال و کمک مردم بومی منطقه و همکاری استاندار هرمزگان و سایر مسئولان این استان برای برگزاری این رزمایش قدردانی کرد و تصریح کرد : این پشتیبانی‌ها مایه دلگرمی نیروهای مسلح در انجام رسالت مسئولیت‎ها و ماموریت عظیم‎شان است و امیدواریم بتوانیم به رسالت و مسئولیت خود به شایستگی عمل کنیم و در پیشگاه ملت و مقام معظم رهبری روسفید باشیم.

رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) در منطقه جنوب غرب کشور و شمال دریای عمان ( منطقه جاسک) از امروز آغاز شد.

این رزمایش در منطقه چابهار با دو محوریت توسط نیروی زمینی، هوایی، دریایی ارتش و پدافند خاتم‌الانبیا انجام می شود.

مرحله اصلی رزمایش مشترک محمدرسول الله (ص) از چهارم دی با رمز محمد رسول الله(ص) آغاز و تا 10دی با حضور یگان‌های زمینی، پدافندی، هوایی و دریایی برگزار و در آن اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش در خواهد آمد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *