افزایش آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی طی سه روز آینده

11:28 - 04 دی 1393
کد خبر: ۲۳۳۰۰
خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از افزایش آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی طی سه روز آینده خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته پایتخت شنبه شاهد افزایش ابر خواهد بود.

: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از افزایش آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی طی سه روز آینده خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته  پایتخت شنبه شاهد افزایش ابر خواهد بود.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های صورت رفته از سوی سازمان هواشناسی، دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امروز خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، افزود: روزهای شنبه و یکشنبه در سواحل دریای خرز افزایش دما پیش‌بینی می‌شود و در برخی از مناطق استان‌های گیلان و اردبیل با وزش باد جنوبی همراه است و در همین مدت آسمان شهرهای صنعتی و پر جمعیت غبار آلود است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: برخی از مناطق غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

گودرزی در خاتمه به وضعیت هوا درپایتخت اشاره کرد و گفت: آسمان تهران امروز صاف و برای فردا در پاره‌ای از نقاط غبار صبحگاهی پیش بینی شده است. همچنین شنبه شاهد افزایش ابر خواهد بود، به طوری که می‌توان گفت یکشنبه آسمان تهران شاهد بارش پراکنده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *