سیاست آمریکا فریبکاری است/رفتار آمریکا در مبارزه با تروریسم ابهام‌انگیز است

11:16 - 04 دی 1393
کد خبر: ۲۳۲۹۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست آمریکا سیاست فریبکاری است چرا که خود بوجود آورنده تروریسم است.

: رییس مجلس شورای اسلامی گفت:سیاست آمریکا سیاست فریبکاری است چرا که خود بوجود آورنده تروریسم است.

به گزارش گروه سیاسی ، عمارحکیم مجلس صبح امروز میزبان رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان بود.

سیدعمار حکیم؛ حضور علی لاریجانی را در کشورش مهم خواند و اظهارکرد: در این شرایط که عراق درگیر مبارزه با تروریزم است و جنایتکاران داعش از سوی برخی کشورها حمایت می‎شوند ایران محبت و برادری خود را به ملت مظلوم عراق ثابت کرد و نشان داد جمهوری اسلامی ایران بر عقیده راسخ خود یعنی حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم استوار است.

حکیم رابطه عراق و ایران را راهبردی خواند و گفت: اگر آمریکا می‎خواست در مبارزه با تروریست‎ها به ما کمک کند بیش از 5 ماه طول می‏‎کشید اما ایران کمتر از یک هفته وارد عمل شد.

سید عمار حکیم با بیان اینکه کاهش قیمت نفت ضربه‎های زیادی به اقتصاد عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور وارد می کند، تصریح کرد: عراق نیز باید مانند ایران اقتصاد مقاومتی را الگوی سیاست‎های اقتصادی خود قرار دهد تا بتواند با سختی‎ها و کاستی‎ها و سیاست‎های مخرب بعضی از کشورها مقابله کند.

رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق گفت: روابط اقتصادی با ایران بسیار مهم است و می‎تواند در همه عرصه‌های اقتصادی عراق و ایران با یکدیگر همکاری کنند.

علی لاریجانی نیز رفتار آمریکا در مبارزه با تروریسم را مبهم دانست و اظهارکرد: سیاست آمریکا سیاست فریبکاری است چرا که خود بوجود آورنده تروریزم است.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در عراق گام‎های بسیار خوبی برای مقابله با تروریست‎ها برداشته شد و مردم عراق فهمیده‎اند که خود باید با اتحاد و همدلی از کشورشان دفاع کنند و در این میان ایران هم حامی بی چون و چرای آنهاست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *