ایران از هیچ کمکی به ملت عراق برای خاموش کردن بحران تروریسم دریغ نمی‌کند

11:02 - 04 دی 1393
کد خبر: ۲۳۲۹۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در عراق یک فضای دوستی حکمفرماست و این عنصر در آینده این کشور تاثیرگذار است، گفت: جمهوری اسلامی همیشه در کنار ملت و مردم عراق بوده و از هیچ کمکی به آنان دریغ نمی‌کند.

: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در عراق یک فضای دوستی حکمفرماست و این عنصر در آینده این کشور تاثیرگذار است، گفت: جمهوری اسلامی همیشه در کنار ملت و مردم عراق بوده و از هیچ کمکی به آنان دریغ نمی‌کند.

به گزارش گروه سیاسی ، علی لاریجانی که در سفری منطقه‌ای در عراق به‌سر می‌برد، پس از دیدار با سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی این کشور طی یک نشست خبری در خصوص نتایج بحث و تبادل‌نظر با وی اظهارکرد: در این دیدار درخصوص تحولات مهم منطقه و مشکلات تروریستی و همچنین مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی گفت‌وگو داشتیم.

وی با بیان اینکه همچنین ارزیابی کلی از جمع‌بندی مذاکرات در عراق داشتیم، تصریح کرد: بسیار خوشحالم که امروز می‌بینم در عراق یک فضای مودت و دوستی حکم فرماست، چرا که این عنصر در آینده عراق تاثیرگذار است.

لاریجانی ادامه داد: حکیم در این زمینه نقش موثر و دیدگاه‌های استراتژیکی دارند و بنده نیز راه روشنی را برای آینده عراق می‌بینم.

رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی همیشه در کنار ملت و مردم عراق بوده و امروز هم از ظرفیت خودبرای خاموش کردن بحران تروریستی عراق استفاده کرده و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *