رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیر نزولی آمار مخاطبان نشریات فرانسوی

9:27 - 04 دی 1393
کد خبر: ۲۳۲۸۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: میزان فروش روزنامه ها و سایر نشریات در فرانسه طی یکی دو سال گذشته به شدت کاهش یافته و این مساله موجب نگرانی مقامات این کشور شده است.

: میزان فروش روزنامه ها و سایر نشریات در فرانسه طی یکی دو سال گذشته به شدت کاهش یافته و این مساله موجب نگرانی مقامات این کشور شده است.

به گزارش به نقل از نشریه اکسپرس، فروش شماری از این روزنامه ها و دیگر نشریات فرانسه به دلایل مختلف طی یکی دو سال گذشته کاهش یافته است به عنوان مثال روزنامه لیبراسیون از اوایل سال جاری میلادی تاکنون که روز های آخر را سپری می کند بالغ بر 19 درصد مخاطبان خود را از دست داده است و این رقم برای روزنامه شناخته شده لوموند بالغ بر 51/11 درصد است .

بنابر این گزارش، در پی افزایش تورم و بالا رفتن قیمت کالاهای مختلف در فرانسه، برخی روزنامه های این کشور نیز بهای خود را افزایش می دهند.

مسئولان روزنامه های لوموند، لوفیگارو، پاریزین، لیبراسیون و برخی مجلات تصمیم گرفتند بهای خود را افزایش دهند.

بنابر این گزارش، افزایش قیمت این نشریات از نخستین روز سال نو میلادی ( هفته آینده) بین 10 تا 20 سانتیم افزایش خواهد یافت و به این ترتیب، بهای روزنامه لوموند از 2 یورو به 20/2 یورو، لوفیگارو از 80/1 به 2 یورو، لیبراسیون از 70/1 به 80/1 یورو خواهد بود.

به همین ترتیب بهای هفتگی و ماهانه این نشریات برای مخاطبان نیز افزایش خواهد یافت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *