رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قاچاقچی 1000 تُن مواد مخدر دستگیر شد / تشکیل شرکت‌های پوششی در حاشیه خلیج فارس برای جابجایی مواد مخدر؟!

8:25 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۸۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری یکی از سرکردگان باند بین المللی قاچاق مواد مخدر کشور در استان البرز خبرداد و گفت: این فرد در طول فعالیت ده ساله‌اش، سالیانه حداقل 100 تن مواد مخدر را به طرق مختلف وارد کشور کرده و یا ترانزیت مواد مخدر داشته است.
قاچاقچی 1000 تُن مواد مخدر دستگیر شد / تشکیل شرکت‌های پوششی حاشیه خلیج فارس برای جابجایی مواد مخدر؟!احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری یکی از سرکردگان باند بین المللی قاچاق مواد مخدر کشور در استان البرز خبرداد و گفت: متهم ساکن کشورهای افغانستان، پاکستان و تایلند و حاشیه خلیج فارس بوده و به صورت شبکه‌ای و ترانزیت در شرق و غرب کشور فعالیت داشته است.

رئیس کل دادگستری البرز در ادامه بیان کرد: این فرد تحت پوشش شرکت‌های تجاری که در کشور های مختلف به ثبت رسیده است به فعالیت در زمینه قاچاق مواد مخدر اقدام کرده است و عواملی هم در افغانستان و پاکستان با وی همکاری می‌کردند.

وی با بیان اینکه این فرد یک هزار تن مواد مخدر را به صورت شبکه‌ای و ترانزیت در شرق و غرب کشور در طول ده سال فعالیت جابجا کرده است، افزود: از متهم پرونده اموال منقول و غیرمنقول متعددی که میلیاردها تومان ارزش دارد، کشف و ضبط شده است.


رئیس کل دادگستری استان البرز در پایان در رابطه با آخرین وضعیت پرونده خاطرنشان کرد: کیفرخواست پرونده صادر شده و در دادگاه در حال رسیدگی است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *