رییس‌جمهور آغاز سال جدید میلادی را به رهبر کاتولیک‎های جهان تبریک گفت

14:29 - 03 دی 1393
کد خبر: ۲۳۲۴۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: حجت‎الاسلام حسن روحانی در پیامی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و نیز آغاز سال ۲۰۱۵ را به پاپ فرانسیس اول رهبر کاتولیک‌های جهان و تمام پیروان این دین الهی تبریک گفت.

: حجت‎الاسلام حسن روحانی در پیامی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و نیز آغاز سال ۲۰۱۵ را به پاپ فرانسیس اول رهبر کاتولیک‌های جهان و تمام پیروان این دین الهی تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی متن این پیام به شرح زیر است:

اکنون جهان با بحرانها و چالش‎های متعدد اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و اقصادی روبه روست و عده‎ای می‎کوشند تا با ایجاد تفرقه و یا دست یازیدن به خشونت، کرامت انسانی را خدشه‌دار نمایند،ضرورت دارد با همدلی و همکاری بیشتر برای توسعه صلح، امنیت و رفاه در سراسر جهان تلاش نماییم.

جمهوری اسلامی ایران با ارایه ایده "جهان علیه خشونت و افراط‌گری" که با اجماع در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید، کوشیده است تا گامی در این مسیر بردارد و همچنان آمادگی دارد تا رسیدن به مقصود و مطلوب نهایی به تلاش خود ادامه دهد.

ما بر این باوریم که این امر جز با تلاش جمعی و بهره‎گیری از آموزه‎های ادیان ابراهیمی، تلاش برای تعالی و کمال انسان و قدم برداشتن در مسیر تحقق آرزوی فطری و ذاتی بشریت برای نیل به آرامش و رفاه، ممکن نخواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *