رییس مجلس فرارسیدن سال جدید میلادی را تبریک گفت

14:19 - 03 دی 1393
کد خبر: ۲۳۲۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رییس مجلس با صدور پیامی میلاد پربرکت پیامبر بزرگ الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی را به رؤسای کشورهای مسیحی تبریک و تهنیت گفت.

: رییس مجلس با صدور پیامی میلاد پربرکت پیامبر بزرگ الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی را به رؤسای کشورهای مسیحی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ، متن این پیام به شرح زیر است:

عالیجناب؛

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های خود را به‌مناسبت میلاد پربرکت پیامبر بزرگ الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی به جنابعالی و همکاران محترمتان ابراز نمایم.

امروز جامعه جهانی بیش از گذشته نیازمند آرمان‌ها و ارزش‌هایی همچون عدالتخواهی و صلح‌طلبی، برادری و ایمان به خداوند و مبارزه با ظلم، خودکامگی و جهل می‌باشد که انبیاء بزرگ الهی برای بشریت به ارمغان آورده‌اند. خشونت و افراطی‌گری دغدغه همه ملت‌ها و پیروان ادیان الهی است که امنیت، آرامش و آزادی آنها در بسیاری از نقاط جهان به‌ویژه فلسطین اشغالی، آفریقا و غرب آسیا توسط تروریسم و اشغالگری در معرض تهدید جدی قرار گرفته است.

عالیجناب؛

معتقدم تقویت و تحکیم همکاری میان مجالس به عنوان جزء مهمی از مناسبات بین‌المللی می‌تواند در افزایش درک و تفاهم متقابل، ایجاد جهانی بهتر و پیشرفت و توسعه همه‌جانبه ملت‌ها نقش بسزایی ایفا نماید.

امید است با همکاری متقابل بتوانیم به مسئولیت مشترکمان برای رفع بی عدالتی، تبعیض و ظلم در جهان عمل نمائیم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *