رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اقتصاد مقاومتی مستلزم قیام مردم برای حرکت به جلو است

11:30 - 21 مرداد 1393
کد خبر: ۲۳۲۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر به اقتصاد مقاومتی می اندیشیم تحقق اهداف این اقتصاد مستلزم برخاستن و قیام مردم برای حرکت رو به جلوست.

: رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر به اقتصاد مقاومتی می اندیشیم تحقق اهداف این اقتصاد مستلزم برخاستن و قیام مردم برای حرکت رو به جلوست.

به گزارش ، محمد نهاوندیان در همایش تبیین سیاست های اقتصادی دولت برای خروج از رکود افزود: ایرانیان از دیر باز ، آغاز کاشت و پایان برداشت کشاورزی را جشن می گرفتند جلسه امروز بی شباهت به این جشن نیست جشن شکر برای به نتیجه رسیدن یک مرحله مهم در برگرداندن ثبات و آرامش به اقتصاد و جشن عزم برای آغاز یک فصل جدید، فصل رویش نو در اقتصاد کشور.

وی نگاه دولت را نگاه توسعه مردم محور دانست و گفت : این دولت برآمده از ملت تدبیر و امید است. تدبیر را هم باید با مردم کرد و امید را باید با مردم زنده نگه داشت باید با مردم برخاست و به حرکت ادامه داد و با آنان به قله پیروزی رسید این همایش نمادی از این نگاه مردم محور است.

نهاوندیان تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را مستلزم برخاستن و قیام مردم برای حرکت رو به جلو دانست و افزود: در حوزه اقتصاد خدا قوام را بر این قرار داده است که کار به دست اهل عقل و تدبیر باشد لازمه اقتصاد مقاومتی قیام مردم با تدبیر و امید است.

وی گفت: در طراحی سیاست های خروج اقتصاد ایران از رکود و آغاز فصل رونق ، تلاش بر این بوده است که از نظرات عالمان و عاملان اقتصاد استفاده شود. امروز دور هم جمع شده ایم که این سیاست ها تبیین و کار آغاز شود اما بهره گیری از نظرات نخبگان تازه آغاز شده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: مجموعه این سیاست ها مجموعه ای است که مرتب باید تکمیل و اشکالاتش برطرف شود و جلو برود لذا در این با هم بودن عزم ما این است که با هم تدبیر کنیم با هم امید بیافرینیم و با هم از اعتدال پاسداری کنیم.

وی اضافه کرد: نمایندگان فعالان اقتصادی در این جا در کنار صاحب نظران اقتصادی گرد هم آمده اند که با هم این فصل نو را آغاز کنند این جشن ،‌جشن باهم بودن ، باهم روییدن و باهم رویاندن است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *