لیگ برتر تکواندو تحت تاثیر غیبت ستاره‌ها/ مربیان جور بازیکنان را می‌کشند؟!

3:00 - 25 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۲۴۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» در غیاب برخی از چهره‌های مطرح برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بی تردید لیگ تکواندو یکی از با کیفیت‌ترین لیگ‌های کشور بوده که از دل آن ملی‌پوشان پرشماری به تکواندوی کشور معرفی شده است.

تیم‌های حاضر در لیگ تکواندو همواره ترکیبی متشکل از ملی‌پوشان و جوانان را در اختیار داشتند و رقابت‌های پرهیجانی را برگزار می‌کردند اما به نظر می‌رسد در پانزدهمین دوره لیگ از حساسیت‌های همیشگی خبری نباشد.

در رقابت‌های امسال اکثر تیم‌ها هزینه‌های خود را کاهش دادند و قصد جذب بهترین بازیکنان با کمترین هزینه را داشتند و هنگامی که در این پروژه ناکام ماندند، اسم این شکست را جوانگرایی گذاشتند!

بیرون ماندن سه تن از بهترین تکواندوکاران کشور یعنی فرزان عاشورزاده، مسعود حجی‌زواره و سجاد مردانی به خاطر مسائل مالی یکی از عجیب‌ترین اتفاقات لیگ امسال محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد تیم‌هایی مانند دانشگاه آزاد، لوازم خانگی کن و شهرداری ورامین که مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌روند هم حاضر نیستند برای جذب این نفرات سر کیسه را شل کنند و این طور که پیداست در لیگ امسال جایی برای این سه ملی‌پوش نیست.

در اینکه پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو رونق سال‌های گذشته را ندارد تردیدی نیست اما امید می‌رود با اضافه شدن بازیکنان صاحب نام، سطح کیفی این رقابت‌ها افزایش پیدا کند.

شاید تنها نکته امیدوار کننده لیگ امسال رقابت سید نعمت الله خلیفه (سرمربی تیم دانشگاه آزاد)، پیام خانلرخانی (سرمربی تیم شهرداری ورامین) و (وحید عبدالهی سرمربی تیم لوازم خانگی کن) باشد که هر یک برای اثبات توانایی‌های خود انگیزه فراوانی دارند.

هفته دوم پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» 29 مهر برگزار می‌شود و باید منتظر ماند و دید کُری بین مربیان تنور لیگ را داغ می‌کند یا خیر؟!

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *