یک برگ از شناسنامه پرسپولیس از کف رفت

11:44 - 03 دی 1393
کد خبر: ۲۳۲۰۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: افشین پیروانی در مراسم تشییع مرتضی احمدی گفت: با رفتن استاد مرتضی احمدی، یک برگ از شناسنامه باشگاه بزرگ پرسپولیس از کف رفت.

: مراسم تشییع پیکر مرتضی احمدی هنرمند پیشکوست از مقابل تالار وحدت در حالی برگزار شد که حضور شماری از هنرمندان، مقامات هنری و مردمان عادی در این مراسم قابل توجه بود.

به گزارش علاوه بر آن شماری از هواداران تیم پرسپولیس نیز بواسطه ادای احترام به مرتضی احمدی که یک پرسپولیسی اصیل است در این مراسم حضور داشتند.

افشین پیروانی پیشکسوت پرسپولیس نیز از جمله حاضران در مراسم بود که در سخنانی جالب گفت: با رفتن استاد مرتضی احمدی، یک برگ از شناسنامه باشگاه بزرگ پرسپولیس از کف رفت.

وی با اشاره به آینده نگری احمدی ادامه داد: آینده را نگاه می کرد و سرمشق و الگویی ارزشمند برای ما به شمار می رود. برای هر کاری که انجام می داد عشق و تعصب داشت. ما ایرانیان همیشه در طول تاریخ بزرگ بوده ایم و آرزومندم که در مملکتمان هیچگاه در هیچ قشری هیچ نیازمندی وجود نداشته باشد.

پاییز دردناکی داشتیم

حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی نیز در این مراسم گفت: امسال پاییز دردناک و خزان غم آلودی داشتیم و گوهرهای کمیابی را به خاک سپردیم. امید است اخلاق، منش و رفتار این مرد بزرگ الگوی ما قرار گیرد.

وی افزود: امیدوارم ما مسئولان فرهنگی کشور نیز بتوانیم آنگونه که شایسته این هنرمندان است از آنان حمایت کنیم.

ایوبی تأکید داشت: اهالی فرهنگ و هنر اسوه و الگوهایی هستند که جامعه به آنها نگاه می کند و امروز هم متاسفانه یک الگوی ناب دیگر را به خاک سپردیم.

خوشحالم که برد پرسپولیس را دید

مرضیه برومند هنرمندی که در آثاری چون "آرایشگاه زیبا" با احمدی همکاری داشت با اشاره به پرسپولیسی بودن او گفت: خوشحالیم که ایشان در آخرین دربی پایتخت، برد پرسپولیس را دید و بعد از دنیا رفت چون به این باشگاه علاقه بسیاری داشت.

این کارگردان ادامه داد: برای امثال احمدی افسوسی نیست چون آنها با عزت و آبرو زندگی کردند و البته که لبخند بر لب هم از دنیا رفتند.

او افزود: پس امروز او را دفن نمیکنیم بلکه باید فرهنگی که کمیاب شده است را با او دفن کنیم. فرهنگی که اصالت دارد و این روزها کمیاب شده است.

وی ادامه داد: او هیچ‌وقت خودفروشی نکرد. ساده و بی‌نیاز بود و هیچ زمان از کسی مقام یا چیزی را طلب نکرد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *