9دی یک روز تاریخی در جمهوری اسلامی است/ مردم پاسخی محکم به هتاکان عاشورا دادند

11:05 - 03 دی 1393
کد خبر: ۲۳۱۹۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست‎جمهوری گفت: 9 دی به عنوان یک روز تاریخی در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و باید به بهترین شکل ممکن قدر آن را بدانیم.

: رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست‎جمهوری گفت: 9 دی به عنوان یک روز تاریخی در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و باید به بهترین شکل ممکن قدر آن را بدانیم.

حجت‌الاسلام رضااکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ، درباره خلق حماسه 9 دی از سوی مردم در سال 88 اظهارکرد: سال 88 سالی پر از خاطرات تلخ و شیرین برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود زیرا مردم در این سال با حضور 85 درصدی پای صندوق‌های رای در 24 خرداد بار دیگر قدرت ایران را در منطقه به جهانیان اثبات کردند.

وی افزود: حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رای در سال 88 اتفاقی شیرین بود اما متاسفانه قبل از برگزاری انتخابات در تلویزیون در مناظره بین آقایان احمدی‌نژاد و موسوی موضوعاتی مطرح شد که به روند انتخابات هیچ‌گونه ارتباطی نداشت، لذا صحنه انتخابات کشور پیش از برگزاری انتخابات با تنش‌هایی مواجه شد.

مسئول فرهنگی نهاد ریاست‎جمهوری تصریح کرد: متاسفانه پس از برگزاری انتخابات سال 88 هم شاهد بودیم که موضوعاتی پیش امد کرد سبب اعتراض جمعی از مردم شد و در این میان عده‎ای فرصت‎طلب و ضدانقلاب فرصت را غنیمت شمرده و علیه نظام وارد عمل شدند.

اکرمی خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از اردوکشی‌های برخی سوء استفاده کنندگان به همراه عناصر بیگانه در خیابان‌‌های تهران داستان روز عاشورا از سوی تعدادی ضدنظام رخ داد و به ساحت امام حسین (ع) که برای ملت ایران قابل احترام است توهین شد.

وی با اشاره به اینکه وقایع پس از انتخابات سال 88 سبب شد شیرینی حضور مردم با دسیسه دشمنان به تلخی منجرشود تصریح کرد: مردم پس از واقعه هتک حرمت به عاشورا دیگر طاقت نیاوردند و در 9 دی در تهران راهپیمایی خودجوشی را به راه انداختند و جواب دشمنان جمهوری اسلامی ایران را دادند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهارکرد: 9 دی به عنوان یک روز تاریخی در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و باید به بهترین شکل ممکن قدر آن را بدانیم زیرا مردم باردیگر ثابت کردند که در تمامی صحنه‌ها دست از دفاع از کشور و آرمان های انقلاب و شهدا برنمی‌دارند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *