کلیه مراحل ثبت شرکت و تغییرات به صورت اینترنتی انجام می شود

10:36 - 03 دی 1393
کد خبر: ۲۳۱۸۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل ثبت اسناد واملاک مازندران گفت: کلیه مراحل ثبت شرکت و تغییرات به صورت اینترنتی توسط متقاضیان انجام می شود.

: مدیر کل ثبت اسناد واملاک مازندران گفت: کلیه مراحل ثبت شرکت و تغییرات به صورت اینترنتی توسط متقاضیان انجام می شود.

به گزارش ، ولی الله عبدی کمیشانی در نشست کارشناسان ثبت شرکتها و ادارت ثبت اسناد و املاک مازندران اعلام کرد: با نصب و راه اندازی سامانه جدید هوشمند در استان مازندران، از این به بعد کلیه مراحل ثبت شرکت و تغییرات به صورت اینترنتی توسط متقاضیان انجام می شود و مدارک مورد نیاز پس از اسکن و انجام مراحل اینترنتی در سامانه مربوطه از طریق پست ارسال و مراجعه حضوری به اداره ثبت ضرورت ندارد.

وی افزود: در ابتدا با نصب و راه اندازی سامانه جدید هوشمند ثبت شرکتها در ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری به صورت پایلوت اجرا شده بود و از این بعد در سراسر استان کلیه مراحل ثبت شرکت و همچنین تغییرات به صورت اینترنتی توسط متقاضیان انجام می شود.

وی در این راستا افزود: مکانیزه شدن فرآیندهای ثبت شرکتها و همچنین به جهت شفافیت مالی، این سامانه با اداره امور مالیاتی و سامانه ثبت احوال نیز متصل می باشد و خدمات رسانی به متقاضیانی انجام می گیرد که بدهی مالیاتی نداشته باشند.

مقام ارشد ثبت اسناد واملاک استان در ادامه افزود: با توجه به یکپارچه شدن سامانه ثبت شرکتها،پذیرش درخواست های انواع ثبت تأسیس و تغییر و... شرکتها و مؤسسات غیرتجاری در سراسر استان از طریق درگاه اینترنتی به آدرس ttp://irsherkat.ssaa.ir صورت می پذیرد؛ بدیهی است با اجرای طرح مذکور امکان پذیرش حضوری درخواست ها میسر نخواهد بود.

عبدی کمیشانی در ادامه تاکید کرد: راهنمای انجام فرایند پذیرش درخواست های انواع ثبت تأسیس و تغییر و... شرکتها و مؤسسات غیرتجاری در سامانه اینترنتی فوق قابل دسترسی می باشد؛ لذا با توجه به اینکه کلیه فعالیت های ثبت تأسیس و تغییر و... شرکتها و مؤسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی انجام میشود مراجعه حضوری به واحدهای ثبتی ضرورتی ندارد.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان در پایان عنوان نمود: متقاضیان می توانند اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها و مدارک مورد لزوم، بخشنامه ها ، شیوه نامه های اجرایی ثبت شرکتها و اطلاع رسانی های آتی را از طریق «پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکتها» به آدرس http://sherkat.ssaa.ir و سایت اداره کل ثبت اسناد واملاک مازندران www.sabtmaz.ir رصد و پیگیری نمایند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *