دولت برای دگرگونی چهره خراسان جنوبی عزم جدی دارد/ تمام وعده‎های سفرهای استانی را عملی می کنیم

8:45 - 03 دی 1393
کد خبر: ۲۳۱۶۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت:دولت تلاش می‎کند،چهره خراسان جنوبی تا پایان عمر این دولت دگرگون شود.

: معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت:دولت تلاش می‎کند،چهره خراسان جنوبی تا پایان عمر این دولت دگرگون شود.

به گزارش گروه سیاسی ، محمد شریعتمداری امروز درنشست هماهنگی سفر هیات دولت به خراسان جنوبی در بیرجند اظهارکرد: تامین آب آشامیدنی بیش از 400 روستای خراسان جنوبی با تانکر، بیانگر بحران آب آشامیدنی و کشاورزی در این استان است.

وی با اشاره به دو مشکل خشکسالی و سیل در خراسان جنوبی گفت : دولت برنامه‎هایی دارد تا با تأمین اعتبارات طرح‎های مرتبط با مهار آبهای سطحی، این دو مشکل را درخراسان جنوبی بطور همزمان برطرف کند.

معاون اجرایی رییس‌جمهور همچنین با اشاره به سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به خراسان جنوبی افزود: هیات دولت درآستانه این سفر به طور اختصاصی مسائل و مشکلات این استان را بررسی کرده است.

شریعتمداری گفت : در این نشست طرح‎های پیشنهادی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی برای توسعه و رفع مشکلات خراسان جنوبی بررسی و اعتباری معادل پنج برابر پیشنهادهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی،برای اجرای طرح‎های عمرانی و اقتصادی خراسان جنوبی تصویب شد که جزئیات آن را رییس‎جمهور اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره به تأکید رییس‌جمهور بر بررسی دقیق امکان اجرای هرطرح پیشنهاد شده تصریح کرد: هیات دولت تلاش می‎کند هر وعده‎ای که در سفرهای استانی داده می‎شود عملی و چهره خراسان جنوبی نیز تا پایان سه سالی که از عمر این دولت باقی مانده است، دگرگون شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *