تجهیز تمامی مراکز توانبخشی کشور به کتابخانه در آینده نزدیک

16:08 - 02 دی 1393
کد خبر: ۲۳۱۶۱
خبرگزاری میزان: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از ایجاد کتابخانه تخصصی در مراکز توانبخشی این سازمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تمامی مراکز مجهز به کتابخانه‌ تخصصی خواهند شد.

: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از ایجاد کتابخانه تخصصی در مراکز توانبخشی این سازمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تمامی مراکز مجهز به کتابخانه‌ تخصصی خواهند شد.

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره ایجاد کتابخانه تخصصی در مراکز توانبخشی اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور در تلاش است تا در تمامی مراکز توانبخشی کتابخانه تخصصی ایجاد و راه اندازی کند براین اساس اقدامات لازم در راستای عملیاتی شدن طرح مورد نظر صورت گرفته است و بر این اساس در آینده نزدیک می توان شاهد عملیانی شدن طرح مورد نظر بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که داشتن اطلاعات کافی درباره معلولیت ضروری است، افزود: بر این اساس سازمان بهزیستی کشور در آینده نزدیک در تمامی مراکز توانبخشی سالمندان، بیماران روانی مزمن و ذهنی این کتابخانه‌ها را راه‌اندزی خواهد کرد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در خاتمه تصریح کرد: در مجموع می‌توان گفت کتاب‌های این کتابخانه‌ها مربوط به جامعه هدف بوده، به عنوان مثال کتاب‌هایی که در مراکز سالمندان وجود دارد باید درباره این گروه از جامعه باشد تا کارکنان مرکز بتوانند از آن در جهت ارائه خدمات بهتر کمک بگیرند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *