افزایش ظرفیت اعزام زائران به عتبات و حج در دستور کار «سازمان حج و زیارت»

12:36 - 02 دی 1393
کد خبر: ۲۳۱۴۵
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان حج و زیارت از افزایش ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات و و سفر عمره و حج تمتع خبر داد و گفت: افزایش ظرفیت زائران تنها با فراهم ساختن زیر ساخت‌ها در این دو منطقه میسر خواهد بود و این سازمان در حال بررسی این موضوع است.

: رئیس سازمان حج و زیارت از افزایش ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات و و سفر عمره و حج تمتع خبر داد و گفت:  افزایش ظرفیت زائران تنها با فراهم ساختن زیر ساخت‌ها در این دو منطقه میسر خواهد بود و این سازمان در حال بررسی این موضوع است.

سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره افزایش ظرفیت اعزام به حج و عتبات عالیات افزود: افزایش ظرفیت در اعزام زائران به سرزمین وحی منوط به ارائه خدمات مطلوب و احترام به زائران ایرانی توسط شرکت‌های سعودی است؛ در واقع مذاکرات با مقامات عربستان سعودی برای افزایش این ظرفیت آغاز شده و ادامه دارد که در صورت به نتیجه رسیدن این مذاکرات ظرفیت‌های جدید برای اعزام اعلام خواهد شد.
 
وی در ادامه به افزایش ظرفیت اعزام به عتبات عالیات نیز اشاره کرد و افزود: سازمان حج و زیارت دو شرکت مهر ماه و امید زائران را تاسیس کرده است و درحال مذاکره با شرکت‌های های عراقی بوده تا اقدامات لازم مبنی بر ساخت هتل و آشیزخانه نیز صورت گیرد تا از این طریق بتوان ظرفیت اعزام زائران را نیز افزایش داد.

رئیس سازمان حج و زیارت در خاتمه تصریح کرد: افزایش ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات، سفر عمره و حج تمتع در دستور کار این سازمان قرار دارد، البته باید گفت افزایش ظرفیت زائران تنها با فراهم ساختن زیر ساخت‌ها در این دو منطقه امکان پذیر خواهد بود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *