راه‌حل بحران تروریسم، همکاری کشورهای اسلامی است

12:17 - 02 دی 1393
کد خبر: ۲۳۱۴۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه نجف اشرف عناوین مهمترین برنامه های سفر خود به عراق را تشریح کرد.


: رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه نجف اشرف عناوین مهمترین برنامه های سفر خود به عراق را تشریح کرد.

به گزارش گروه سیاسی ؛ علی لاریجانی در بدو ورود به عراق در فرودگاه نجف اشرف با بیان اهداف سفر هیات پارلمانی ایران به عراق گفت:قرار است که در این سفر ضمن زیارت بارگاه ملکوتی اهل بیت (ع) دیدار و ملاقات‌هایی را با مراجع عالی قدر تشیع و بزرگان دینی داشته باشیم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: به کشور عراق سفر کردم تا هم سلام ملت ایران را به مردم شریف عراق برسانم و هم پس از زیارت مرقد مطهر امام علی(ع) به کاظمین و کربلا نیز برای زیارت عتبات عالیات سفر می‌کنیم.

 لاریجانی با بیان اینکه در بغداد نیز ملاقات‌هایی با رئیس مجلس، رئیس جمهور و نخست وزیر عراق با هدف بررسی مسائل 2 جانبه، موضوعات جاری منطقه و اقدامات تروریستی که در عراق رخ می‌دهد گفت‌وگوهایی داریم.

رییس مجلس شورای اسلامی تنها راه‌حل بحران تروریسم را در گرو همکاری و حمایت کشورهای اسلامی دانست و گفت: با توجه به اینکه از سال گذشته تاکنون کشورهای منطقه نسبت به بحران‌های تروریستی هوشیارتر شده‌اند باید با بحث و گفت‌وگوهای مختلف با کشورهای گوناگون، مسئله و بحران تروریسم را در منطقه حل و فصل کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *