سیه پوشان عزادار در جوار بارگاه ثامن الحجج

10:39 - 02 دی 1393
کد خبر: ۲۳۱۲۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: عزا، عزاست امروز؛ روز عزاست امروز. آسمان امامت و ولایت و سرزمین ثامن الحجج امروز عزا دار است. امروز این سرزمین حال وهوای دیگری دارد. دسته ها و هیات های عزا دار شهادت غریبانه هشتمین امام خود اشک ریزان دل به بارگاه ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع ) سپرده اند.

: عزا، عزاست امروز؛ روز عزاست امروز. آسمان امامت و ولایت و سرزمین ثامن الحجج امروز عزا دار است. امروز این سرزمین حال وهوای دیگری دارد. دسته ها و هیات های عزا دار شهادت غریبانه هشتمین امام خود اشک ریزان دل به بارگاه ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع ) سپرده اند.

به گزارش ، مشهد مقدس امروز سه شنبه میزبان دریای خروشان عاشقان حرم رضوی است که سرزنان و سینه زنان رود وار به سوی اقیانوس عشق می شتابند.

الله اکبر الله اکبر.صدای فغان و فریاد استکبار ستیزان رودهای خروشان داغداران شهادت مظلومانه و غریبانه آقای خود در جای جای این شهر به گوش می رسد. هزاران هزار زن و مرد و کودک با چشمانی گریان و دل های مملو از درد مظلوم کشی به سوی حرم منور در حرکتند.

خیابان های منتهی به حرم مطهر در مشهد مملو از جمعیت عزاداری است که به سمت بارگاه منور رضوی در حرکت هستند، در سایر نقاط شهر نیز بساط مجالس عزاداری و روضه خوانی و پخش نذری برپاست و ایستگاه های صلواتی در مسیر هیات های مذهبی به سمت حرم مطهر رضوی به پذیرایی از زائران مشغول هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *