مقاومت به فکر مبارزه با رژیم‌صهیونیستی و جریان تروریستی منطقه باشد

18:20 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۱۱۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس مجلس با بیان اینکه همه کسانی که دوستدار مقاومت در منطقه هستند باید به ۲ موضوع فکر کنند، گفت: اولین موضوع مبارزه با صهیونیسم است و دومین آنها مقابله با جریان‌های تروریستی که اینها ۲ روی یک سکه هستند.

: رئیس مجلس با بیان اینکه همه کسانی که دوست‌دار مقاومت در منطقه هستند باید به ۲ موضوع فکر کنند، گفت: اولین موضوع مبارزه با صهیونیست است و دومین آنها مقابله با جریان‌های تروریستی که اینها ۲ روی یک سکه هستند.


به گزارش ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در جریان سفر به لبنان در نشست مشترک با نبیه بری همتای لبنانی خود حضور یافت.

لاریجانی با ابراز خرسندی از آغاز گفت‌وگوهای سیاسی در لبنان آن را موضوعی با ماهیت داخلی خواند و گفت: این تیزبینی و خردمندی در دوستان لبنانی وجود دارد که این مسائل را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه دل‌ها و فکرهای مقامات ایرانی و لبنانی به هم نزدیک است، اظهار داشت: من با آرای آقای نبیه بری (در زمینه نزدکی دل‌ها) موافقم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در گفت‌وگوهای 2 جانبه وی را در جریان مذاکرات و برخی مسائل قرار دادیم از جمله مسائلی که اکنون در منطقه جریان دارد و به ویژه بحرانی که به واسطه وجود تروریست‌ها پیش آمده است.

وی با تأکید بر اینکه همه کسانی که دوست‌دار مقاومت در منطقه هستند باید به 2 موضوع فکر کنند، اضافه کرد: اولین موضوع مبارزه با صهیونیست است و دومین آنها مقابله با جریان‌های تروریستی که اینها دو روی یک سکه هستند.

لاریجانی به ضرورت استفاده از راه‌ حل‌های سیاسی اشاره کرد و گفت: این موضوعی است که ما از ابتدای ماجرای سوریه آن را مطرح کردیم اما خیلی از کشورها آن را قبول نکرده و این وضع را به وجود آوردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی جریان‌های تروریستی به وجود آیند به سادگی قابل رفع شدن نیست. این به این معنی است که هم باید به دنبال راه‌ حل‌های سیاسی باشیم و هم برنامه‌های امنیتی را مد نظر قرار دهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *