رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همایش استانی جمعیت رهپویان برگزار می‌شود/ تصمیم‌گیری برای چگونگی حضور در انتخابات

13:36 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۷۵
خبرگزاری میزان: قائم‎مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: همایش استانی این تشکل با حضور دبیران و مدیران استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی این هفته در تهران برگزار می‌شود.

: قائم‎مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: همایش استانی این تشکل با حضور دبیران و مدیران استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی این هفته در تهران برگزار می‌شود.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره آخرین فعالیت‌های حزب متبوعش اظهارکرد: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به منظور تبین و تشریح برنامه‌های خود هفته جاری همایش استانی را برگزار می‎کند.

وی افزود: در این همایش مدیران و دبیران استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی آخرین عملکرد و فعالیت‎های خود را به منظور حضور منسجم در انتخابات مجلس دهم ارائه و اعضا درباره اتخاذ یک روش منسجم برای حضور در این انتخابات تصمیم‎گیری می‌کنند.

قائم‎مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکیدکرد: به طورحتم با توجه به شکل‎گیری نشست‌های وحدت اصولگرایی این جمعیت در این همایش تلاش خواهد کرد تا در زمینه ایجاد وحدت و مشارکت حداکثری با سایر اصولگریان مولفه‌های لازم را به کار بندد.

سروری تصریح کرد: در شرایط فعلی و با توجه به سابقه حضور اصولگریان در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 94 انتظار می‎رود این جریان برای حضور منسجم و پیروزی در انتخابات مجلس در زیر یک بیرق به فعالیت‎های خود ادامه دهند.

وی با اشاره به فعالیت‎های حجت‌الاسلام تقوی برای وحدت اصولرگرایان اظهارکرد: به طورحتم جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درصدد خواهد بود در همین مسیر برای حضور در انتخابات به فعالیت‎های خود ادامه دهد لذا به همین منظور همایش دبیران استانی را برگزار می‎کند تا زمینه ایجاد وحدت همگانی و سراسری میان اصولگریان فراهم شود.

قائم‎مقام جمعیت ایثارگران تاکیدکرد: حضور منسجم اصولگرایان در انتخابات آینده در قالب یک چارچوب مشترک می‎تواند زمینه را برای پیروزی اصولگریان به بهترین شکل ممکن برای انتخابات آینده مجلس فراهم کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *