رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دولت نگذارد گرانی مردم را آزرده کند/ نباید بگذاریم تاریخ انقلاب از بین برود

12:54 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۶۵
خبرگزاری میزان: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حفظ اصالت انقلاب بسیار مهم است و نباید بگذاریم تاریخ انقلاب از بین برود.

: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حفظ اصالت انقلاب بسیار مهم است و نباید بگذاریم تاریخ انقلاب از بین برود.

به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی که در نهمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت خطاب به دولت تدبیر و امید اظهارکرد: خطاب به دولت می‌گویم نگذارید گرانی مردم را آزرده کند و به نیازهای معیشتی مردم توجه کنید.

وی افزود: هر چند بسیاری از عقلا و اقتصاددانان معتقدند دولت میراث دار برخی تصمیمات اشتباه دولت قبل بوده اما امروز زمام امور در دست دولت است و مردم از گرانی خسته شده‎اند و باید برای معیشت مردم فکری کند.

طباطبایی همچنین با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی از ابتدا تا کنون بر مبانی اصولی حرکت کرده اظهارکرد: اعضای حزب موتلفه اسلامی، هم آنهایی که از دنیا رفتند و هم آنهایی که هستند همه دین‎دار و پایدار در خط ولایت و پشت سر رهبری بوده و هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: مرحوم آی‎ الله مهدوی کنی در جلسه‎ای می گفت موتلفه‎ای‎ها تنها نیروهای قوی هستند که از ابتدا دنبال دین و انقلاب و همواره نگهبان امام (ره) بودند.

وی افزود: بزرگان موتلفه اسلامی باید بیشتر به جوانان میدان دهند و جوانان خوبی نیز در این حزب هستند زیرا نباید چنین نهادی ضربه ببیند.

طباطبایی تاکید کرد: برخی ها از انقلاب خبر ندارند و اصالت انقلاب را نمی‎شناسند. حفظ اصالت انقلاب بسیار مهم است و نباید بگذاریم تاریخ انقلاب از بین برود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *