دستگیری 9 نفر در درگیری دو طایفه در کوی مدرس دزفول

14:12 - 18 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۶۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
قهرمانی گفت: طی یك فقره درگیری كه پانزدهم مهرماه میان اعضای دو طائفه در كوی مدرس شهرستان دزفول اتفاق افتاد، یك نفر كشته و هشت تن زخمی شدند كه حال یك نفر آنان وخیم گزارش شده است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، احمد قهرمانی گفت: طی یك فقره درگیری كه پانزدهم مهرماه میان اعضای دو طائفه در كوی مدرس شهرستان دزفول اتفاق افتاد، یك نفر كشته و هشت تن زخمی شدند كه حال یك نفر آنان وخیم گزارش شده است.

وی افزود: این درگیری از یك مشاجره لفظی كوچك آغاز شد، سپس اعضای یك طائفه به منزل یكی از اعضای طائفه دیگر هجوم بردند. اهالی منزل نیزبرای راندن مهاجمان اقدام به تیراندازی با اسلحه شكاری كردند كه درنتیجه این تیراندازی‌ها یك نفر كشته و تعدادی زخمی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول ادامه داد: دراین رابطه 9 نفر دستگیر شدند. این افراد سابقه كیفری در پرونده خود دارند.

وی گفت:‌ اكنون آرامش در منطقه برقرار شده است و با دعوت از اعضای دو طائفه، از آنان خواسته شد تا پس از روشن شدن موضوع، دست به اقدام خودسرانه نزنند. همچنین اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان در حال گفتگو با اهالی منطقه برای ایجاد صلح و سازش میان طرفین درگیری و دعوت به استفاده از راهكارهای قانونی هستند.

وی هشدار داد: مردم حرمت این ماه را نگه دارند و چنانچه شاهد مشاجره میان دو یا چند نفر بودند به ادامه آن دامن نزنند و به آشتی میان طرفین كمك كنند تا شاهد این‌گونه اتفاقات تلخ نباشیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *