رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز ثبت نام دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 93

12:47 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۶۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه 93 از امروز آغاز شد.
: ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه 93 از امروز آغاز شد.

به گزارش ، ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «حضوری» و «آموزش های خاص- حین کار غیر حضوری» نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 93 که منحصراً به صورت اینترنتی است که از امروز یک دی  آغاز و در روز دوشنبه8 دی پایان می‌پذیرد.

تمامی متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

با توجه به این‌که پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ یکصد و شش هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *