رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سران فتنه مزدوران نظام سلطه بودند/ تشریح دستاوردهای حماسه 9 دی

12:32 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۵۷
خبرگزاری میزان: مردم با خلق حماسه 9 دی ماه به معنای واقعی در مقابل فتنه‌گران ایستادگی و اقدامات آنها را سرکوب کردند.

: مردم با خلق حماسه 9 دی ماه به معنای واقعی در مقابل فتنه‌گران ایستادگی و اقدامات آنها را سرکوب کردند.

سیدکمال سجادی در گفت‎و‎گو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره لزوم پاسداشت حماسه 9 دی، اظهارکرد: حماسه جاویدان 9 دی در مقطع زمانی رخ داد که فتنه‎گران در داخل کشور توانسته بودند از خطوط قرمز نظام عبور و در برابر ارزش‌های دینی و اصول انقلاب وارد عمل شوند، لذا در این برهه زمانی مردم با حس تکلیفی که همیشه بر آن پایبند بودند وارد عمل شده و اقدامات فتنه‌گران را به معنای واقعی سرکوب کرده و حماسه 9 دی را رقم زدند.

وی افزود: در فتنه سال 88 گروهی بنا داشتند اصل نظام ولایت فقیه و اسلام را با شعارهایشان مخدوش کنند و شاهد بودیم که این گروه بدون توجه به ارزش های اسلامی و دینی در روز عاشورا به امام حسین(ع) و یاران ایشان هتاکی کرده و حرمت‎ها را زیرپا گذاشتند.

سخنگوی جبهه پیروان خط و امام ورهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران پس از مشاهده وقایع تاسف‌بار روز عاشورا سال 88 در 9 دی به صورت خودجوش و بدون صدور فرمان و دستوری از یک نهاد خاص به خیابان‎ها ریختند و علیه فتنه‎گران و سران فتنه شعار دادند.

سجادی با اشاره به اینکه سران فتنه عناصر و مزدوران نظام سلطه در سال 88 بودند تصریح کرد: مردم ایران برای مقابله با نظام سلطه و دخالت آنها در امور داخلی کشورمان در 9دی قیام کردند تا ثابت کنند اگر فتنه‎ای رخ دهد در مقابل آن به بهترین شکل ممکن ایستادگی خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند جریان و عناصر خاصی آرامش کشور را برهم زنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکیدکرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند ملت ایران به مانند 9 دی 88 همیشه در برابر متجاوزان به نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادگی خواهند کرد و در برابر خواسته‌های نابجای آنان کوتاه نمی‌آیند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *