ارجاع 37 پرونده تخلفاتی به تعزیرات زنجان

12:26 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۵۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت متخلفان در زنجان خبر داد.

: سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت متخلفان در زنجان خبر داد.

به گزارش ، مرتضی ممیزی اظهار داشت: پس از اصلاح قیمت نان طرح نظارت بر نانوایان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه در همین راستا تعزیرات استان با همکاری سازمان های مرتبط اقدام به نظارت بر نانوایی ها می کند، تصریح کرد: بر همین اساس تا کنون 37 پرونده تخلفاتی به تعزیرات استان ارجاع شده است.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان با توضیح اینکه به منظور ارتقای سطح کیفیت نان تولیدی و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت بر عملکرد همه نانوایی های سطح استان از طریق گشت سیار نظارت شده، افزود: بر همین اساس در شهرستان زنجان 27 مورد تخلف کشف و به تعزیرات شهرستان ارجاع شده است.
وی همچنین از ارجاع 9 پرونده تخلفاتی نانوایان به تعزیرات ابهر و یک پرونده به تعزیرات خدابنده خبر داد و گفت: بر اساس احکام صادره محکومیت متخلفان 113 میلیون ریال در کل استان بوده است.
ممیزی از رسیدگی به پرونده دیگری در زمینه عرضه خارج از شبکه سوخت نیز خبر داد و عنوان کرد: متهم این پرونده اقدام به عرضه قاچاق 27 هزار لیتر نفت سفید کرده بود که با ارجاع پرونده به تعزیرات استان متهم به پرداخت 45 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی به پرونده قاچاق پوشاک را از دیگر اقدامات تعزیرات استان در مبارزه با تخلفات صنفی عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس آخرین پرونده تخلفاتی رسیدگی شده در تعزیرات استان یکی از قاچاقچیان پوشاک که اقدام به قاچاق 854 ثوب البسه و پوشاک خارجی کرده بود، محکوم شد.
وی اذعان داشت: بر اساس حکم صادره متهم این پرونده به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای کشف شده محکوم شد.
وی در پایان متذکر شد: در مجموع متخلفان این سه پرونده به پرداخت 358 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق جمهوری اسلامی محکوم شدند.
وی همچنین از ورود 117 پرونده در خصوص قاچاق پوشاک به تعزیرات حکومتی استان وارد گردیده استخبر داد و گفت : قاچاق پوشاک به استان در شش ماهه دوم بدلیل آغاز فصل سرد سال رو به افزایش بوده و تعزیرات حکومتی استان با متخلفین بشدت برخورد نموده که بر اساس آراء صادره از سوی شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، عاملین قاچاق این محموله ها علاوه بر ضبط خودرو های حامل و کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 4/7 میلیارد ریال محکوم گردیدند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *