ضرورت ایجاد سازوکار برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های محلی عفاف و حجاب در پایتخت

11:23 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۴۱
خبرگزاری میزان: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر تبلیغات و ساماندهی در خصوص مد و لباس ایرانی اسلامی در سطح محله های پایتخت، گفت: البته به این شرط که ساز و کار لازم در محلات برای انجام این اقدام فراهم شود.

: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر تبلیغات و ساماندهی در خصوص مد و لباس ایرانی اسلامی در سطح محله های پایتخت، گفت: همزمان با برگزاری جشنواره تسنیم باید در سطح محلات نیز وارد عمل شد. البته به این شرط که ساز و کار لازم در محلات برای انجام این اقدام فراهم شود.

مرتضی طلایی در گفت‌و‌ گو با خبرنگار اجتماعی ، با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره تسنیم که به بحث مد و لباس ایرانی اسلامی و نیز عفاف و حجاب در سطح پایتخت می پردازد، اظهار کرد: باید همزمان با برگزاری این جشنواره برای تبلیغات و ساماندهی در این خصوص در سطح محلات نیز وارد عمل شد. البته به این شرط که ساز و کار لازم در محلات برای انجام این اقدام فراهم شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بی حاصل بودن برگزاری برخی جشنواره‌ های فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: در این میان جشنواره تسنیم می تواند با افزایش حساسیت اجتماعی و دقت افراد در خصوص مد و لباس ایرانی اسلامی به موفقیت دست یابد.

طلایی به اهمیت برخی از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر تهران اشاره و اظهار کرد: بنده با اصل فعالیت ‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در مدیریت شهری موافقم اما باید به کیفیت کار نیز توجه شود، متاسفانه برخی از جشنواره هایی که برگزار می شوند از سطح کیفی برخوردار نیستند.

وی با تاکید بر این که از دید ما جشنواره‌ تنها ارائه تندیس و معرفی برندگان نیست، عنوان کرد: به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران مراحل برگزاری تمام جشنواره ها را دنبال می کنم. به ویژه جشنواره تسنیم که بر موضوع مد و لباس ایرانی اسلامی و نیز بحث حجاب و عفاف تاکید دارد.

گفتنی است؛ اداره ‌کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی– ایرانی در جهت الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان شهر تهران، فراخوان نخستین دوره جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی را در قالب بخش خلاقیت ‌های فرهنگی هنری که سومین جشنواره تسنیم بوده منتشر کرده است.

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «مد و پوشش اسلامی ایرانی» از 9 تا 15 دی در محل برگزاری نمایشگاه ‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برپا خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *