شورای رقابت نباید در قیمت‌گذاری دنا دخالت کند/ فرانسوی‌ها خواهان افزایش تولید تندر 90

10:52 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۳۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس انجمن قطعه سازان با بیان اینکه روزنه‌هایی برای تسهیل نقل و انتقال پول با فرانسوی‌ها پیدا شده است از افزایش تولید تندر 90 خبر داد.

: رییس انجمن قطعه‌سازان با بیان اینکه روزنه‌هایی برای تسهیل نقل و انتقال پول با فرانسوی‌ها پیدا شده است از افزایش تولید تندر 90 خبر داد.

محمدرضا نجفی منش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان در خصوص توقف تولید تندر 90 و کاهش عرضه این خودرو در بازار گفت: تولید تندر 90 قطع نشده اما کاهش پیدا کرده بود که دلیل اصلی آن قطع و مشکل در نقل و انتقال پول با فرانسوی‌ها بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به تازگی روزنه‌هایی برای انجام نقل و انتقال پول با فرانسوی‌ها ایجاد شده است گفت: فرانسوی‌ها هم خواهان افزایش تولید تندر 90 در ایران هستند و در آینده نزدیک تولید این خودرو افزایش خواهد یافت.

به گفته نجفی‌منش تولید این خودرو قطع نشده و در روز به تعداد 100 دستگاه کاهش یافته بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه 100 دستگاه خودروی تندر 90 تولید می‌شود، گفت: البته در برنامه های آینده قصد داریم تولید را تا روزی 400 دستگاه افزایش دهیم.

رییس انجمن قطعه سازان در خصوص مخالفت خودروسازان با شورای رقابت درباره قیمت گذاری دنا گفت: شورای رقابت نباید در قیمت گذاری دخالت کند، قیمت را بازار مشخص می‌کند و اصل این کار یعنی قیمت گذاری شورای رقابت غلط است چه بگوید 100 میلیون تومان و چه بگوید 40 میلیون.

وی افزود: در هیچ جای دنیا هیچ دولتی تاکنون در دنیا روی بحث خودرو قیمت‌گذاری نداشته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *