دستگیری احضارکننده ارواح!

10:44 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۳۵
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان: این فرد که دارای مراجعه کنندگان بسیار از مناطق مختلف یزد بود، به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسران به مقامات قضائی معرفی شد.


: این فرد که دارای مراجعه کنندگان بسیار از مناطق مختلف یزد بود، به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسران به مقامات قضائی معرفی شد.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از دستگیری فرد شیادی که به بهانه های طلسم، جادو و احضار روح اقدام به فریب افراد ساده لوح می کرد خبر داد.
سرهنگ رضا رضایی افزود: پلیس امنیت عمومی استان یزد با کار اطلاعاتی فردی شیاد و رمالی را که با فریب افراد ساده لوح به بهانه های احضار روح، جن گیری و هیپنوتیسم آنها را سرکیسه می کرد و از این کار درآمد به دست آورده بود، شناسایی و دستگیر کرد.
رضایی گفت: این فرد که دارای مراجعه کنندگان بسیار از مناطق مختلف یزد بود، به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسران به مقامات قضائی معرفی شد.
رضایی تصریح کرد: در بازرسی از محل کار این متهم یک دستگاه گیرنده ماهواره، چندین جلد کتب دعا نویسی و جزوه های هیپنوتیسم و همچنین برخی اندام حیوانات برای طلسم و جن گیری کشف شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد هشدارداد : همشهریان این نکته را در نظر داشته باشند که مراجعه به چنین افرادی برای رفع گرفتاری ها و مشکلات خانوادگی جز دردسر و گرفتاری های بعدی هیچ نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

منبع:پایگاه خبری پلیس

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *