شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت آیت‎الله غیوری را تسلیت گفت

10:42 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۳۴
خبرگزاری میزان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت آیت‎الله حاج سید علی غیوری را تسلیت گفت.

: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت آیت‎الله حاج سید علی غیوری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ، در پی ارتحال آن عالم مجاهد و یار دیرین امام و انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ترحیمی، این ثلمه را به پیشگاه حضرت بقیه‎الله الاعظم، محضر مقام معظم رهبری، آیات عظام و مراجع عالیقدر،‌جامعه بزرگ روحانیت و طلاب علوم دینی و همه ارادتمندان وی تسلیت گفت.

در این اطلاعیه ترحیم آمده است:

رحلت عالم پرهیزگار و خدمتگزار، مرحوم آیت‎الله حاج سیدعلی غیوری (رحمه‌الله علیه) ضایعه‌ای جبران‎ناپذیر بر پیکره اسلام است.

ایشان عمر پربرکت خود را به خدمت و تلاش برای مردم به ویژه مستضعفان و نیازمندان و درماندگان سپری کرد.

از خصوصیات بارز ایشان وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی و کوشش بی دریغ در خدمت به مردم و مستمندان بود ‌،تا درجه‎ای که در این راه فرزند برومند خود را نیز در سالهای دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

این عالم فاضل و سید مجاهد در مسئولیت‌های گوناگون، با همه وجود به اسلام، انقلاب و کشور، صادقانه و مخلصانه خدمت کرد و با نیکنامی و سربلندی و افتخار،‌ دار فانی را بدرود گفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه، برای روح ملکوتی آن عالم مجاهد و مبارز ستوه رحمت و مغفرت الهی و علو درجات و برای سایر بازماندگان، اعضای بیت مکرم و مستضعفان از نفس گرم‌شان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند قادر متعال مسالت کرده و از همه وفاداران به انقلاب اسلامی به ویژه علاقمندان و دوستداران ایشان خواست تا با حضور پرشور خود در مراسم‎های بزرگداشت و ترحیم،‌ ضمن تجلیل از مقام و خدمات گسترده،‌علو درجات را برای روح ملکوتی ایشان از درگاه حضرت خداوند طلب کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *