تصرفات غیرقانونی اراضی ملی از مصادیق فساد است

9:50 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان هرمزگان با تاکید بر مبارزه قاطعانه با فساد اظهار کرد: تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی یکی از مصادیق فساد است که برای از بین بردن آن باید هزینه های سنگینی پرداخت کرد.


: رییس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر مبارزه قاطعانه با فساد اظهار کرد: تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی یکی از مصادیق فساد است که برای از بین بردن آن باید هزینه های سنگینی پرداخت کرد.

به گزارش حجت الاسلام محمد صادق اکبری در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از همه دست اندرکاران نظام مبارزه با فساد و بی عدالتی در جامعه است.

وی افزود: در نظام اسلامی که نظامی مبتنی بر شریعت اسلام است انتظار می رود که فساد در آن شکل نگیرد و اگر شکل گرفت به فوریت زدوده شود و از بین برود که اگر به موقع اقدام نگردد برای از بین بردن آن باید هزینه های سنگینی پرداخت و یکی از مصادیقی که می توان به عنوان فساد از آن نام برد تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی است .

این مسئول عالی قضایی همچنین اضافه کرد: شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی رسالتش حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی متعلق به دولت و انفال است.

رییس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر حفاظت از اراضی ملی گفت : مسئولان باید مراقب زد و بندها باشند و اجازه ندهند که برخی افراد سودجو با زدوبند ، اراضی ملی را به تصرف خود در آورده و باعث ایجاد فساد در دستگاه ها شوند .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *