برای اولین بار است که در یک سریال تلویزیونی به زندگی شخصی یک روحانی پرداخته می شود

9:25 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۱۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: محمود پاک نیت گفت: در گذشته درسینما تلاشهای زیادی برای ارائه تصاویر جدید و متفاوت انجام شده بود ولی برای اولین باراست که دریک سریال تلویزیونی به زندگی شخصی یک روحانی هم پرداخته می شود.

: محمود پاک نیت گفت: در گذشته درسینما تلاشهای زیادی برای ارائه تصاویر جدید و متفاوت انجام شده بود ولی برای اولین باراست که دریک سریال تلویزیونی به زندگی شخصی یک روحانی هم پرداخته می شود.

محمود پاک نیت بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون که این شبها سریال "پرده نشین" را روی آنتن دارد در گفتگوبا در باره حضورش در این مجموعه گفت : بعد از دوسال دوری از تلویزیون پیشنهاد بازی در "پرده نشین" را قبول کردم زیرا داستان متفاوت و نویی داشت.

وی ادامه داد: شعیبی هم کارگردان جوانی است که به کارش اهمیت می دهد و قصه هم گیرا و جذاب بود و حرفهایی هم برای گفتن داشت. ابتدا درباره کلیت کار با شعیبی حرف زدم و سپس با خواندن فیلمنامه از شخصیت "اکبر" خوشم آمد؛ آدمی که حضورش در ایجاد درام و قضیه ازدواج طلبه جوان "براتعلی" اثر گذار بود.

برای اولین بار است که به زندگی شخصی روحانی پرداخته می شود
بازیگر آثاری چون "روزی روزگاری" با تاکید بر وجود نگاه متفاوتی به شخصیت یک روحانی در سریال "پرده نشین " تصریح کرد: در گذشته درسینما تلاشهای زیادی برای ارائه تصاویر جدید و متفاوت از سوی کارگردانهایی مثل رضا میر کریمی و همایون اسعدیان انجام شده بود ولی برای اولین باراست که دریک سریال تلویزیونی به زندگی شخصی یک روحانی هم پرداخته می شود.

پاک نیت ادامه داد: نگاه زیبا و درستی از روحانیت در ساختارسریال وجود دارد و به نظرم سریال یک کارخاص و ویژه است. خود من هم چند سال قبل درفیلم "پنج شنبه آخر ماه" نقش روحانی را بازی کرده بودم و حالا که مقایسه می کنیم می بینیم بنظرم سریال "پرده نشین" کارموفقی است و قسمت به قسمت که پخش می شود جذابیت سریال بیشتر می شود و مخاطبان ارتباط بهتری با این سریال برقرار می کنند.

آدم بسیار رئوف و مهربانی است

این بازیگر پیشکسوت در مورد ویژگی های شخصیتی کاراکتر "اکبر" درسریال "پرده نشین" تاکید کرد : یکی ازویژگیها وجذابیت های این شخصیت آن است که ازنظر دیگران آدم لجبازی به نظر می رسد وهمه تصور می کنند که او به صورت عمدی این کارها را انجام می دهند. درحالی که اکبر آقا با دقت شرایط را بررسی می کند واگربا دقت به حرف هایش توجه شود منطقی و درست به نظر می رسد و آدم بسیار رئوف و خوش قلبی است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *