محکومیت 178 میلیون ریالی نانوایی های استان همدان

9:25 - 01 دی 1393
کد خبر: ۲۳۰۱۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.

: سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.

به گزارش ، علیرضا حسن پور گفت: از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.
وی اظهار کرد: از زمان افزایش نرخ نان در راستای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، گشت های ویژه شعب تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار گرفت.
حسن پور افزود: طرح نظارت بر نانوایی ها با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه از 10 آذرماه سال جاری شروع شده و همچنان ادامه دارد.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان بیان داشت: در این راستا تاکنون 180 فقره پرونده تشکیل و متهمان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.
وی با اشاره به اختصاص یکی از شعب در سطح شهرستان های استان به این امر و رسیدگی فوری به شکایات مردمی عنواتن کرد: مردم شکایات کتبی خود را حضوری به شعب ارائه کرده و یا از طریق شماره های 32524484 در مرکز استان، 124(بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت) و شماره پیامک 30009651 موارد مورد نظر را اعلام کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *