رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بارش برف و باران در جاده‌های 17 استان کشور/ محورهای شمشک - دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است

12:02 - 30 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۹۷۹
خبرگزاری میزان: رئیس پلیس راه راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های 17 استان کشور خبر داد و گفت: محور شمشک - دیزین و در استان‌های البرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

: رئیس پلیس راه راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های 17 استان کشور خبر داد و گفت:  محور شمشک - دیزین و در استان‌های البرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر محور دلیجان-اصفهان در استان‌های اصفهان، محور تکاب-شاهین دژ و پیرانشهر-نقده در استان آذربایجان غربی، اسالم-خلخال در اردبیل، بوئین زهرا-ساوه درقزوین، ارتفاعات هراز و فیروزکوه در مازندران، همدان-کرمانشاه درهمدان، امام زاده هاشم و ارتفاعات فیروزکوه درشرق استان تهران بارش برف گزارش شده است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  در استان های لرستان، مازندران، همدان، چهار محال و بختیاری، کاشان-قم و اصفهان-گلپایگان در اصفهان،محور قم-تهران، قم-کاشان و قم-سلفچگان در قم، البرز، محور نیشابور-سبزوار در خراسان رضوی، سمنان- گرمسار در محور سمنان و استان مرکزی بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه محور قم به گرمسار در استان سمنان و قم به دلیل عملیات راه‌سازی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه سبک از آزاده راه قم-تهران، در ادامه از مسیر منتهی به پاکدشت- گرمسار و تردد وسایل نقلیه سنگین از محور قدیم قم-تهران انجام خواهد شد.

سرهنگ حمیدی در خاتمه با اشاره به این مطلب که محور شمشک - دیزین و در استان‌های البرز به علت بارش برف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در حقیقت در جاده‌های کوهستانی همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم و ... ضروری است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *