9دی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است/ سال 88 بر جنگ نرم دشمن فائق آمدیم

11:39 - 30 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۹۶۸
خبرگزاری میزان: مسئول سیاسی حزب مونلفه اسلامی گفت: حماسه 9 دی و قیام ملت ایران علیه فتنه‎گران نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

: مسئول سیاسی حزب مونلفه اسلامی گفت: حماسه 9 دی و قیام ملت ایران علیه فتنه‎گران نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان درباره حماسه 9 دی و خروش ملت ایران در این روز اظهارکرد: حماسه 9 دی و قیام ملت ایران علیه فتنه‎گران در سال 88 نقطه عطف مهمی در تاریخ مبارزات ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: مردم در 9 دی سال 88 نشان دادند که در برخورد با جنگ نرم دشمن کوتاه نخواهند آمد و در مقابله با هتاکان عاشورای حسینی وارد مبارز عملی خواهند شد.

مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در فتنه سال 88 و عاشورای آن سال فتنه‌گران ثابت کردند نه تنها با مردم و نظام بلکه با اساس اسلام نیز سرجنگ دارند، از این رو مردم در حرکتی خودجوش برای مقابله با آنها در 9 دی قیام کردند.

انبارلویی با اشاره به اینکه سران فتنه همراهان اصلی هتاکان عاشورا در سال 88 بودند گفت: سران فتنه با عدم اعلام برائت از توهین‎کنندگان به مقدسات در روز عاشورا اذهان عمومی را برای همیشه نسبت به خود منفور کردند و برای همیشه از صحنه عمومی جمهوری اسلامی ایران حذف شدند.

وی تاکیدکرد: ایران برآمده در قیام تاریخی 9 دی یک ایران نیرومند و مقتدر است که توانست در جنگ نرم دشمن در سال 88 فائق آمده و به عنوان پیروز  اصلی این صحنه قدرت خود را افزایش دهد.

انبارلویی تصریح کرد: مردم ایران در 9 دی 88 ثابت کردند که هیچگاه از آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد و علیه اقدامات مداخله‌جویانه دشمنان تا آخرین لحظه مقابله می‌کنند.

 

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *