دولت در اجرای قوانین و مصوبات سلیقه‌ای عمل می‌کند/ وعده قطع یارانه 10 میلیون پردرآمد محقق نشد

11:26 - 30 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۹۶۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت از اجرای برخی قوانین مصوب مجلس که توسط شورای نگهبان نیز به تائید رسیده، سربازمی‌زند، افزود: دولت یازدهم دراجرایی قوانین و مصوبات سلیقه‌ای عمل می‌کند.

: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت از اجرای برخی قوانین مصوب مجلس که توسط شورای نگهبان نیز به تائید رسیده، سربازمی‌زند، افزود: دولت یازدهم دراجرایی قوانین و مصوبات سلیقه‌ای عمل می‌کند.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌ و گو با خبرنگار سیاسی میزان درباره حذف بند مربوط به اجرای قانون قطع یارانه افراد پردرآمد در بودجه دولت، اظهار کرد: یکی از شعارهای دولت یازدهم قبل از پیروزی درانتخابات 24 خرداد سال 92 قطع یارانه افراد پر درآمد بوده است، اما هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشد.

وی افزود: دولت نه تنها یارانه افراد پردرآمد را قطع نکرده، بلکه در اجرایی مصوبات مجلس شورای اسلامی هم سلیقه‌ای برخورد کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه علی طیب نیا وزیر اقتصاد از تربیون مجلس اعلام کرده است که 10میلیون نفر از افراد پردرآمد جامعه شناسایی شده اند و دولت نسبت به قطع یارانه آنها اقدام خواهد کرد، ادامه داد: از زمان این وعده وزیر اقتصاد تا کنون این وعده عملی نشده است.

موسوی لارگانی تصریح کرد: نزدیک به 2 سال از عمر دولت یازدهم می گذرد، اما یارانه افراد پردرآمد قطع نشده است.

وی اضافه کرد: رییس جمهور باید بداند که با عدم قطع یارانه افراد پردرآمد این افراد با توجه به سرمایه گذاری‌های که درعرصه اقتصادی کرده اند، علاوه بر دریافت یارانه از گرانی کالاها نیز سود می‌برند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، یادآورشد: دولت باید به قول های انتخاباتی خود جامعه عمل بپوشاند و مصوبات مجلس و قوانین شورای نگهبان را عملیاتی کند .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *