چه کسانی در صدر ثبت نام کنندگان آزمون سراسری "به سوی فهم قرآن" هستند؟

18:00 - 14 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۱۹۷
کارمندان وزارت آموزش و پرورش در صدر تعداد ثبت نام کنندگان آزمون سراسری "به سوی فهم قرآن"ویژه کارکنان دولت هستند.
به گزارش گروه فرهنگی ، با گذشت ٢٠ روز از آغاز ثبت نام آزمون سراسری "به سوی فهم قرآن" ویژه کارکنان دولت، آمار مقایسه وضعیت داوطلبان هر یک از دستگاه ها اعلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی خسروی رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ضمن بیان استقبال مناسب کارکنان دولت از اولین آزمون سراسری ویژه کارکنان دولت افزود؛  تعداد ثبت نام کنندگان هر یک از دستگاه های دولتی در آزمون سراسری به سوی فهم قرآن ویزه کارکنان دولت تا امروز قابل توجه بوده است.

وی گفت: تا امروز( ١٤ مهرماه) تعداد ٢٠ هزار نفر از کارمندان دولت در آزمون سراسری فهم قرآن ویژه کارکنان  ثبت نام کردند.

محمد علی خسروی گفت: در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش در رتبه نخست و  وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی در رتبه های دوم تا پنجم بیشترین آمار ثبت نامی در آزمون سراسری ویژه کارمندان دولت قرار دارند.

آزمون سراسری ویژه کارکنان دولت،در سال جاری همراه با پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت برای اولین مرتبه است که در تمام ادوارهای برگزاری آزمون مذکور؛ برگزار می گردد.

منبع اصلی آزمون الکترونیک سراسری قرآن و عترت ویژه کارمندان دولت ، کتاب به سوی فهم قرآن (با محوریت سوره صف) می باشد که نسخه الکترونیکی آن از منوی سمت راست سایتwww.quranedu.ir و نسخه مکتوب آن از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها قابل دریافت می باشد. 

 گفتنی است، آزمون الکترونیکی شامل ٢٠ سوال تستی و یک سوال تشریحی است که در مدت زمان ١٥ دقیقه برگزار می شود. که نفرات برگزیده آن در مرحله دوم در یک آزمون حضوری تشریحی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت های معاونت قرآن و عترت در پایان گفت:  به تمامی نفراتی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی آموزش ضمن خدمت به مدت ٢٨ ساعت تعلق می گیرد و به ١١٠ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، نام‌نویسی در پانزدهمین دوره آزمون‌های سراسری قرآن و عترت برای موسسات قرآنی و عموم علاقمندان تا ٢٩مهرماه و برای کارکنان دولت تا ٨ آبان‌ماه ادامه دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *