راه اندازی شبکه هوشمند ثبت اطلاعات بیمارستانی با مدیریت سوپروایزرها

15:01 - 29 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۹۱۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو هیئت علمی گروه پرستاری دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، برای جلوگیری از برخی سوءاستفاده ها، راه اندازی شبکه هوشمند ثبت اطلاعات بیمارستانی با مدیریت سوپروایزرها را پیشنهاد داد.

: عضو هیئت علمی گروه پرستاری دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، برای جلوگیری از برخی سوءاستفاده ها، راه اندازی شبکه هوشمند ثبت اطلاعات بیمارستانی با مدیریت سوپروایزرها را پیشنهاد داد.

به گزارش ، حسن نادی پور با اشاره به برخی سوء استفاده‌ها درباره تخت بستری و خدمات بیمارستانی اظهار کرد: برای جلوگیری از این موارد می‌توان شبکه هوشمندی راه اندازی کرد تا اطلاعات بیمارستانی از قبیل شمار تخت‌های بیمارستانی، تخت‌های خالی و اشغال شده در آن ثبت شود.

وی با بیان این‌که بدین ترتیب باید پذیرش بیمار به سوپروایزرها واگذار شود، افزود: هم اکنون در شیفت‌های عصر و شب و روزهای تعطیل سوپروایزرها نماینده تام الاختیار هستند.

عضو هیئت علمی گروه پرستاری دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس هم اکنون پذیرش بیماران بدون هماهنگی با سوپروایزر بیمارستانی انجام می شود حال آنکه با ایجاد این شبکه و جمع آوری داده‌ها و اطلاعات در این شبکه جلوی بسیاری از این سوء استفاده‌ها گرفته می‌شود و باید مدیریت این شبکه در بیمارستان‌ها به سوپروایزرها و در دانشگاه به مدیریت پرستاری واگذار شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *