مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء معرفی شد

15:45 - 20 مرداد 1393
کد خبر: ۲۲۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: نماینده ولی‌فقیه با صدور حکمی رمضانعلی کوهستانی را به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منصوب کرد.

: حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه با صدور حکمی رمضانعلی کوهستانی را به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه طی مراسمی با حضور فرمانده و مسئولان ارشد قرارگاه و حوزه نمایندگی از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام محمود دهقانی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تقدیر کرد و حجت الاسلام رمضانعلی کوهستانی را به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در این قرارگاه منصوب کرد.

حجت الاسلام سعیدی در این مراسم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را یکی از الطاف خاص الهی به نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران دانست و گفت وجود قرارگاه در راستای ماموریت ذاتی سپاه است.

وی خاطرنشان کرد: حل معضل اصلی نظام در مساله سازندگی، دستیابی به فناوری‌های برتر و راهبردی در این زمینه و خدمت رسانی به جامعه و خصوصا در مناطق محروم، از نتایج حضور پربرکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در عرصه سازندگی کشور است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *