امیدهای اکران هالیوود در سال 2015

12:38 - 29 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۸۸۰
خبرگزاری میزان: شرکت های فیلم سازی آمریکایی ریخت و پاش های زیادی کردند تا بتوانند فیلم هایی را برای سال آینده میلادی بر پرده سینماهای داخلی و خارجی به نمایش بگذارند و با تسخیر کردن گیشه ها، درآمدهای خود را از این صنعت بدست آورند.

: شرکت های فیلم سازی آمریکایی ریخت و پاش های زیادی کردند تا بتوانند فیلم هایی را برای سال آینده میلادی بر پرده سینماهای داخلی و خارجی به نمایش بگذارند و با تسخیر کردن گیشه ها، درآمدهای خود را از این صنعت بدست آورند.

به گزارش به نقل از لوفیگارو، از " جنگ ستارگان " گرفته تا " دنیای ژوراسیک" و در نهایت " ترمیناتور" ، از جمله آثاری هستند که به دنبال جلب توجه مخاطبان جهانی سینما هستند.

بنابر این گزارش، بودجه های هنگفتی برای تولید و ساخت این فیلم ها نیز صورت گرفته است.

 

 

لوفیگارو افزود: سالن های سینما در حالیکه هنر هفتم از بی تفاوتی تماشاگران رنج می برد واز خود شکایت می کند، احتمالا در سال آینده میلادی در برابر فیلم های جدیدی که به روی اکران خواهد آمد، سر فرود می آورد.

این احتمال وجودد ارد که سال نو مسیحی با نمایش فیلم " تقلید بازی " با بازیگری " بندیکت کومبه باچ" انگلیسی که خود را برای دستیابی به جایزه اسکار مهیا می کند، آغاز شود و سپس در ماه فوریه نیز فیلم " صداقت دیزنی " به نمایش در خواهدآمد.

در اوایل آوریل نیز فیلم "ماهی" و بدنبال آن نیز قسمت تازه ای از "سریع و خشمگین" به بازیگری " پل واکر" بر روی اکران خواهد آمد و یک ماه بعد فیلمی از " جرج میلیه " بانام " مکس دیوانه " اکران سینماها را به خوداختصاص خواهد داد.

در اواسط ماه ژوئن نیز فیلم " تی رکس" از مجموعه فیلم های " دنیای ژوراسیک " به نمایش درمی آید و سپس نوبت به فیلم " نگهبانان کهکشان " می رسد.

روزنامه فرانسوی لوفیگارو در بخش دیگری از این گزارش نوشت: سال 2015 شاهد بازگشت فیلم های بزرگ  سینما نیز خواهد بود البته برخی ازاین فیلم ها بهتر است در قالب " لوح فشرده " در فروشگاه های بزرگ جای داشته باشند تا به مخاطبان خاص خود خدمات رسانی کنند. فیلم " نابودگر" با بازیگر پیرخود یعنی آرنولد و در نقش " T800" از جمله این آثار است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *