لاریجانی سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت

15:38 - 20 مرداد 1393
کد خبر: ۲۲۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: علی لاریجانی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به نبیه‌بری و سیدحسن نصرالله سال‌روز پیروزی ملت لبنان و رزمندگان مقاومت اسلامی در جنگ ۳۳ روزه برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

: علی لاریجانی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به نبیه‌بری و سیدحسن نصرالله سال‌روز پیروزی ملت لبنان و رزمندگان مقاومت اسلامی در جنگ ۳۳ روزه برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش ، رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به نبیه‌بری، رئیس مجلس نمایندگان و نیز سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان سال‌روز پیروزی ملت لبنان و رزمندگان مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

متن پیام لاریجانی به سید حسن نصرالله به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله، دبیر کل محترم حزب‌الله لبنان

السلام‌علیکم و رحمة‌الله و برکاته

خرسندم فرارسیدن سالروز حماسه بیاد ماندنی پیروزی ملت بزرگ لبنان و فرزندان مجاهدش در مقاومت اسلامی طی جنگ سی و سه روزه را در برابر دشمن صهیونیستی به جنابعالی، رزمندگان مقاومت اسلامی و ملت عزیز لبنان صمیمانه تبریک گویم.

بی‌تردید این پیروزی بزرگ تنها در پرتو عنایات خداوند منان و ایستادگی، پایداری و جان‌فشانی‌های ملت بزرگ لبنان به ویژه مردان غیور مقاومت اسلامی حاصل گردید.

این موفقیت تاریخی نشان می‌دهد قدرت و توان مقاومت اسلامی ضامن امنیت، آرامش و استقلال لبنان در مقابل رژیم متجاوز صهیونیستی می‌باشد و از سوی دیگر ایستادگی، مقاومت و مبارزه تنها را رهایی سرزمین اشغالی فلسطین خواهد بود.

سربلندی، بهروزی روزافزون جنابعالی و مقاومت اسلامی لبنان را از خداوند منان مسئله دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

لاریجانی در پیام به نبیه‌بری نیز چنین نوشته است:

جناب آقای نبیه‌بری، رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری لبنان

السلام‌علیکم و رحمة‌الله و برکاته

مایلم فرارسیدن سال‌روز پیروزی بزرگ و تاریخی ملت عزیز و مقاوم لبنان در برابر رژیم صهیونیستی طی جنگ سی‌و‌سه روزه را صمیمانه به جنابعالی و دولت و ملت دوست و برادر جمهوری لبنان تبریک گویم.

بی‌شک این رخداد به یاد ماندنی که نتیجه ایثار و مجاهدت رزمندگان مقاومت و وحدت و همدلی رهبران لبنانی به ویژه جنابعالی و دبیرکل محترم حزب‌الله حاصل گردیده، نشان می‌دهد موفقیت‌های بزرگ آینده در برابر رژیم اشغالگر فلسطین تنها از این مسیر به دست خواهد آمد.

بی‌تردید آینده متعلق به ملت‌های مسلمان و جوانان مؤمن و انقلابی خواهد بود و رژیم اشغالگر قدس به سوی زوال خواهد رفت.

از خداوند منان سربلندی، عزت و سعادت جنابعالی، نمایندگان مجلس و دولت و ملت بزرگ لبنان را مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *