کشف زمین خواری بیش از 200 میلیارد تومانی در ورامین/ تصرف اراضی واگذار شده به بنیاد جانبازان و کمیته امداد

14:05 - 13 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۶۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرادطلب گفت: برخی افراد از طریق تبانی با بعضی از مسئولین ادارات و نهادها شهرستان ورامین و جعل سند به تصرف اراضی واگذار شده به بنیاد جانبازان، کمیته امداد خمینی(ره) و بنیاد علوی مبادرت کردند که متخلفین شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.
«ابوالقاسم مرادطلب» در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،  از کشف یک فقره زمین خواری با ارزش بیش از 200 میلیارد تومانی در ورامین خبر داد و گفت: پیگیری های لازم در این زمینه صورت گرفت و مدارک و مستندات کافی جمع‎آوری شده است.

وی ادامه داد:  در سنوات گذشته  برخی افراد از طریق تبانی با بعضی از مسئولین ادارات و نهادها شهرستان ورامین و جعل سند به تصرف اراضی واگذار شده به بنیاد جانبازان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد علوی مبادرت کردند که متخلفین شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

مرادطلب تصریح کرد: پرونده این زمین خواری در شعبه دادیاری دادستانی ورامین تشکیل شده است و با تداوم بررسی ها ، پیگیری های مجدانه و همکاری مسئولان وکارشناسان دیگرادارات  تلاش می کنیم مال از دست رفته به بیت المال برگردانده شود.

دادستان ورامین در پایان گفت: افراد متخلف شناسایی شده اند و اقدامات قضایی در این زمینه آغاز شده است، اما از آنجایی که هنوز در مراحل تحقیقات هستیم پیش از صدور کیفرخواست و اعلام اسامی افراد معذوریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *