نامه فراکسیون امید مجلس به فانی برای استعفا‎

12:40 - 28 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۴۸۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون امید مجلس نامه ای به فانی داده تا وی استعفا دهد.
نامه فراکسیون امید مجلس به فانی برای استعفا‎به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته مباحثی پیرامون استعفای چند تن از وزرا دریافت کردیم که طبق این اخبار استعفای وزیر آموزش و پرورش تکذیب شد.

وی با اشاره به اینکه فانی شخصیتی ارزشمند است و اقدامات موثری را در راستای حقوق فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش انجام داد، تاکید کرد: فانی 80 درصد از حقوق فرهنگیان را افزایش داد اما در شرایط فعلی به دلایل مختلف از جمله مطالبات مردم و جامعه فرهنگی فراکسیون امید طی نامه ای از فانی وزیر آموزش و پرورش درخواست کرده است که در راستای حرمت به مردم وفرهنگیان استفعا را قبول کند.

پارسایی تصریح کرد: فراکسیون امید در این راستا نامه ای را به فانی وزیر آموزش و پرورش و روحانی رئیس جمهور ارسال کرده است.

وی با اشاره به اینکه فراکسیون امید تا به این لحظه درباره جنتی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی مکاتبه ای با دولت نداشته است، گفت: فانی اگر روز استیضاح هم به مجلس می آمد رای نمی آورد.

سخنگوی فراکسیون امید خاطر نشان کرد: طبق اخباری که به ما واصل شده است محمد علی نجفی از گزینه های جایگزین فانی در وزارت آموزش و پرورش محسوب می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون امید از گزینه جایگزین وزیر ورزش نیز اطلاع دارد اظهار کرد: در این باره اخباری نمی دانم که بخواهم در باره آن صحبت کنم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *