رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از 2 سال است که معوقات معلمان پرداخت نشده است

16:44 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۸۷۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون با حضور معاون رئیس سازمان برنامه بودجه نحوه پرداخت مطالبات 2 ساله معلمان مورد بررسی قرار گرفت.
نحوه پرداخت مطالبات معلمان در جلسه امروزکمیسیون  مورد بررسی قرار گرفت/ تخلف هیئت رئیسه در مورد استیضاح فانی محرز بود
علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره جلسه امروز کمیسیون مبتوعش گفت: در این جلسه  با حضور دژپسند معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه نحوه پرداخت مطالبات معلمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک با نمایندگان ابراز امیدواری کرد که به زودی با مساعدت این سازمان و با همکاری وزارت آموزش و پرورش مطالبات معلمان پرداخت شود.

دبیر کمیسیون آموزش و پرورش مجلس با اشاره به اینکه بیش از 2 سال که معوقات و مطالبات معلمان و سرانه دانش آموزی پرداخت نشده است خاطرنشان کرد: دژپسند معاون نوبخت در این جلسه قول داد که در یک کمیسیون ویژه این موضوع را مورد بررسی قرار دهد تا در اولین موقعیت مطالبات معلمان پرداخت شود.

 استیضاح فانی همچنان در دستور کار

سلیمی درباره عدم ارائه استیضاح فانی از سوی نمایندگان در جلسه امروز مجلس گفت: این موضوع برخلاف آئین نامه مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و امضاکنندگان استیضاح با توجه به اینکه امضای خود را پس نگرفته بودند نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *