تجهیز کامل ناوگان اتوبوسرانی به سیستم مکان یاب/ ارائه خدمات اتوبوسرانی به دانش آموزان

13:23 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۷۲۷
مدیر کل بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تجهیز ناوگان اتوبوسرانی به سیستم مکان یاب را از 7 سال گذشته آغاز کرده ایم و اکنون شاهد کامل شدن کار تجهیز ناوگان به این سیستم هستیم.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، امیر فلاح سلطانی در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی شهر تهران گفت: اتوبوسرانی تهران متشکل از رانندگان بخش عمومی و خصوصی بوده وا ین ناوگان درتمامی ایام سال به شهروندان خدمات ارائه میدهد.

وی افزود: از ابتدای مهرماه شاهد ارائه خدمات مطلوب سازمان اتوبوسرانی بویژه دانش آموزان ووالدین آنها بوده ایم و این خدمات درطول سال نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر کل بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تامین امنیت شهروندان را یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان اتوبوسرانی دانست و تصریح کرد: تأمین امنیت و نظم در سفر از جمله اصلی ترین برنامه های سازمان اتوبوسرانی است و خوشبختانه شاهد تبدیل شدن نظم وامنیت به یک فرهنگ عمومی در جامعه هستیم.

سلطانی نصب سیستم مکان یاب به روی اتوبوسهای شرکت واحد را از جمله برنامه های سازمان اتوبوسرانی طی هفت سال گذشته دانست و اظهار کرد: از هفت سال گذشته تاکنون تجهیز اتوبوس های واحد به سیستم مکان یاب را آغاز کرده ایم و بهره گیری از این روش سبب کاهش بسیاری از تخلف‌های رانندگان اتوبوسها شده است.

در ادامه این همایش حجت الاسلام شمشاد رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور تهران نیز گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به حفظ آرامش و آسایش شهروندان ما نیز درپلیس راهور تلاش کرده ایم آرامش شهروندان را حفظ کنیم.

وی افزود: افرادی که به عنوان راننده خودروهای امدادی و یا وسایل حمل و نقل عمومی در شهرها تردد می کنند مجاهد فی سبیل الله بوده و اقدامات آنها قابل تقدیر است.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور تهران رعایت حق الناس از سوی رانندگان خودروها را یک الزام دانست و تاکید کرد: از نظر شرع مهم است که رانندگان خودروهای امدادی و یا سایر خودروهای حمل ونقل عمومی حق الناس را رعایت کرده و یکی از اصلی ترین برنامه های ما نیز ابن است که رانندگان این خودروها را به رعایت حق الناس حساس کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *