رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: لازم نیست در مورد پیشنهادم از انگلیس توضیح بدهم/ ملوان نوین با حذف پرسپولیس انگیزه مضاعف گرفت

18:28 - 10 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۴۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با اتفاقی که در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل قشقایی رخ داد، ملوان نوین انگیزه مضاعفی گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال ملوان نوین انزلی در مرحله سوم جام حذفی اظهار داشت: به دو تیم مخصوصاً تیم جوان ملوان نوین انزلی خسته نباشید می‌گویم. با اتفاقی که در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل قشقایی رخ داد، ملوان نوین انگیزه مضاعفی گرفت.

وی ادامه داد: البته دو تیم متفاوت هستند. خوشحالم در انزلی حضور دارم. حیف است که ملوان در لیگ برتر نیست. امیدوارم این تیم هر چه زودتر به لیگ برتر برگردد. انزلی مثل آبادان است و استعدادهای فوتبالی زیادی اینجا وجود دارند. بازیکنان ملوان نوین واقعاً خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: پس از گل دوم تا حد زیادی حاشیه امنیت برای ما ایجاد شد. البته حریف هم تا پایان بازی عقب‌نشینی نکرد و هر چه در توان داشت به نمایش گذاشت. کیفیت بازی بالا بود اما زمین مسابقه کیفیت سال‌های گذشته را نداشت. ما قبلاً هم در این زمین بازی کرده بودیم. به تیم جوان ملوان نوین تبریک می‌گویم و معتقدم آینده خوبی در انتظار این تیم است.

منصوریان خاطرنشان کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. بعضی تیم‌ها حریفان خود را سورپرایز می‌کنند. می‌دانیم ممکن است در این جام هر اتفاقی بیفتد و به همین دلیل مقابل هر حریفی با تمام قدرت ظاهر می‌شویم. باید مراقب همه تیم‌ها باشیم و بازی به بازی جلو برویم. هر بازی در جام حذفی برای ما حکم پلی‌آف را دارد.

وی افزود: جا دارد از هواداران تیفوسی ملوان تشکر کنم که شب گذشته به هتل ما آمدند. اکثر آنها را می‌شناسم. هواداران تیفوسی ملوان یک شال به من هدیه دادند که در کلکسیونم این شال را کم داشتم. شخصاً همه تیم‌ها و انزلی و هوادارنش را هم دوست دارم. مردم این شهر با فوتبال زنده هستند. از هواداران ملوان خواهش دارم رفتارشان را با مهدی رحمتی تغییر دهند. او 90 بازی ملی دارد و مازیار زارع بازیکن ملوان با او همبازی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: به عنوان برادر کوچک‌تر به هواداران ملوان می‌گویم که کمک کنند سکوها آرامش داشته باشند. ناسزاهایی که در ورزشگاه شنیده می‌شود ممکن است در تهران یا هر ورزشگاه دیگری تکرار شود اما همه باید کمک کنیم تا این شعارها و ناسزاها یک جایی بالاخره متوقف شوند. وقتی هواداران شعار می‌دهند خودم دستم را بالا می‌برم تا دیگر به شعارها ادامه ندهند. از هواداران ملوان می‌خواهم رعایت حال مهدی رحمتی را بکنند.

منصوریان که مدعی شده بود از یک تیم لیگ دسته اولی از فوتبال انگلیس پیشنهاد دریافت کرده، در این مورد اظهار داشت: شما مرا می‌شناسید و همه از عقبه من شناخت دارند. من نه دروغ می‌گویم و نه اهل بازارگرمی هستم. ما وقتی سال 1996، 6 گل به کره جنوبی زدیم کارناوال شادی در خیابان‌ها راه افتاد. بعد از آن مسابقه و به طور کلی پس از جام ملت‌های آسیا، بازیکنانی مانند علی دایی و کریم باقری به لیگ‌های اروپایی رفتند. در آن زمان هم کسی فکر نمی‌کرد علی دایی به آرمینیا بیله‌فلد برود یا بازیکنی از ما وارد سری A ایتالیا شود.

وی در پایان گفت: من ایرانی‌ها را باور دارم و به نظرم لازم نیست درباره این پیشنهاد توضیح دهم. اگر به برخی دوستان فشار آمده است باید بگویم که من این پیشنهاد را داشته‌ام! وقتی فوتبالیست‌های ما به اروپا می‌روند، قطعاً در مربیگری هم می‌شود چنین اتفاقی رخ بدهد و ما باید تلاش کنیم تا مربیان خوبمان در کشورهای دیگر به مربیگری بپردازند. همان‌طور که ما روزی آرزو داشتیم در والیبال یک ست از ژاپن بگیریم اما حالا باید به قهرمانی المپیک بیندیشیم. همه می‌توانند در این باره نظر بدهند و من هم می‌توانم درباره این پیشنهاد با همه صحبت کنم ولی تمرکز خودم را از روی تیمم از دست می‌دهم. فراموش نکنید که ما در جام جهانی 98، 18 لژیونر داشتیم و حاضر نبودیم در امارات بازی کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *