محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تا 5 دی اعلام شد

10:56 - 27 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۷۱۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: راهور ناجا با توجه به ایام پایانی هفته و افزایش سفرهای بین شهری محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را تا تاریخ ۵ دی‌ماه اعلام کرد و گفت: تردد تریلر در کرج، هراز، دماوند در این ایام ممنوع است.
: راهور ناجا با توجه به ایام پایانی هفته و افزایش سفرهای بین شهری محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را تا تاریخ ۵ دی‌ماه اعلام کرد و گفت:  تردد تریلر در کرج، هراز، دماوند در این ایام ممنوع است.

به گزارش ٬ راهور ناجا با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی هفته و افزایش سفرهای بین شهری محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 آذر تا ساعت 24 روز جمعه 5 دی ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

2- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

3- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 جمعه 28 آذر از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

4- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 یکشنبه 30 آذر از کرج به مرزآباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد، (دوزبن) به صورت یکطرفه است.

5- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 سه‌شنبه 2 دی ماه از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در استان البرز به دلیل تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

6- - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 جمعه 5 دی ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود.

7- تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع است.

8- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و یکشنبه 26،27،28 و 30 آذر و همچنین از ساعت 6 الی 24 سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخه 2،3،4 و 5 دی از محور هراز ممنوع است.

9- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 جمعه 5 دی از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 همان روز از آب ‌اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

10 - تردد تمامی تریلرها به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 جمعه و یکشنبه مورخ 28 و 30 آذر و همچنین از ساعت 6 الی 24 سه شنبه 2 و 5 دی از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

11- تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 الی 23 جمعه و یکشنبه مورخ 28 و 30 آذر و همچنین از ساعت 7 الی 23 جمعه مورخ 5 دی از محور قدیم رشت قزوین و بالعکس ممنوع است.

12- تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 الی 17 در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه مورخ 28، 29 و 30 آذر و همچنین از ساعت 7 الی 17 در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه یک و دوم دی ماه از محورهای قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد، گناباد - مشهد و تربت جام - مشهد و بالعکس ممنوع است.

13- تردد انواع وسایل نقلیه باربری به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 الی 22 جمعه 5 دی از محورهای سلفچگان - قم، جاده قدیم اصفهان (نیزار)، جاده قدیم کاشان - قم، آزادراه کاشان - قم و جاده قدیم تهران - قم و بالعکس ممنوع است.

14- تمامی وسایل نقلیه باربری با استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی که از استان‌های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکتند باید از محور سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

15- تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی که از استان‌های جنوبی کشور (هرمزگان - سیستان و بلوچستان - کرمان یزد) به سمت تهران در حرکتند باید از مسیر سه راهی نطنز - مورچه‌خورت - دلیجان - سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *