رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خنثی کردن تحرک افراد سودجو در حوزه امنیت اخلاقی/ بی لیاقتی مسئولان برخی کشورهای همسایه در کنترل مرزها

7:29 - 10 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۰۲۶
فرمانده نیروی انتظامی گفت:در حوزه امنیت اخلاقی پلیس با همکاری قوه قضائیه تحرکات افراد سودجو را خنثی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین اشتری صبح شنبه در دومین روز از هفته نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی اظهار داشت: امیدواریم در ماه محرم با همکاری هیئت های مذهبی شاهد برگزاری مراسم های مذهبی با نظم و برنامه ریزی های خوبی باشیم وعزا داری ولایی در کشور برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی یادآور رشادتها، زحمات، ایثارگری و از جان گذشتگی نیروهای انتظامی است تاکید کرد: پلیس 13هزار شهید و20هزار جانباز را برای امنیت و آسایش مردم از جنگ تحمیلی تا کنون تقدیم کرده است نیروهای پلیس در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل مشغول خدمت هستند که این بالاترین خدمت برای آنها است نیروهای پلیس بزرگترین افتخار خود را خدمت به مردم وسربازی ولایت می دانند.

رئیس پلیس کشور به مسئولان پلیس توصیه کرد: باید در هفته نیروی انتظامی با توان بیشتر به مردم خدمات ارائه کرد و مراکزی که وظیفه ارائه خدمات به مردم را دارند باید با نشاط بیشتری این خدمات را ارائه کنند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی ارتباط پلیس با مردم نخبگان وبرگزیدگان مردم باید بیشتر شود تصریح کرد: به فرموده رهبری پلیس باید یار مهربان مردم باشد و مردم پس از رجوع وحضور در مراکز انتظامی احساس آرامش کرده ویا یار مهربان را در کنار خودشان شاهد باشند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی باید ارتباطش با علما، مراجع تقلید، دانشگاهیان ودانشجویان را در این هفته افزاش دهد.

به گفته اشتری، پلیس به علت کارهایی که انجام می دهد در منظر مردم است و آنها می توانند به عملکرد ما نظارت کرده وقضاوت کننده های خوبی باشند. هیچ نقطه پنهانی از دید مردم نداریم چرا که 24 ساعته در جامعه حضور داریم.

فرمانده نیروی انتظامی از تشکیل کارگروه های ویژه ای برای بررسی پیشنهادات مردم ونخبگان خبر داد وافزود: کارگروه هایی را تشکیل داده ایم که پیشنهادات مردم ونخبگان را در قالب دستور العمل هایی عملیاتی کنیم امیدواریم این گونه ارتباطهای پلیس با مردم مستمر باشد.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید حرفه ای باشد،گفت: هر چه به جلو می رویم جرائم حرفه ای تر وتخصصی تر می شود. با توجه به پیچیدگی جرائم،پلیس باید تجهیزات ودانش خود را به روز کند وآماده برخورد با این جرائم باشد.

به گفته رئیس پلیس کشور قرارگاه جهادی آموزش سال گذشته در نیروی انتظامی راه اندازی شده که روند فعالیت آن سرعت بیشتری می گیرد.

اشتری با بیان اینکه ناامنی هایی در اطراف کشور وجود دارد تصریح کرد: با توجه به وجود بی ثباتی در مرزهای ما که بخشی از آن به بی لیاقتی برخی از مسئولان کشورهای دیگر برمی گردد. امروز به برکت خون شهیدان وانسجام ارتش،‌سپاه ،‌بسیج نیروی انتظامی دستگاه های امنیتی و قضایی و هوشیاری مردم امنیت مثال زدنی داریم.

وی ادامه داد: با توجه به عواملی که در آن سوی مرز وجود دارد ماموران پلیس وظایف مضاعفی برای کنترل ترددهای مرزی دارند. باید مراقب باشیم که هیچ گروهی از طریق مرزها وارد کشور نشوند. خوشبختانه هرگاه گروه های سلفی ،‌اشرار،گروهک تروریستی و متجاوزان مرزی قصد ورود به کشور را داشتند توطئه آنها خنثی ودستگیر شدند.

اشتری با بیان اینکه در حوزه امنیت اخلاقی پلیس گام های موثری را برداشته است تصریح کرد: ماموران پلیس با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی توانسته اند در مقابل بی قانونی ها بایستند با همکاری دستگاه قضایی تحرک افراد سود جو در این حوزه را خنثی کردیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *